Jump to content

Alternativ til Paypal


e30_dk

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Man kan kun betale med rene dankort, hvis man har en aftale med Nets. Alle andre har kun Visa/Dankort.

 

Yourpay sagde længe,at de også ville komme til at modtage dankort. Mig bekendt er de aldrig blevet godkendt. Yourpay udbetaler ikke penge til shopejer rettidigt, har jeg flere kunder der siger. Så uanset om de nu kan modtage dankort eller ej, ville jeg aldrig vælge dem. Nets koster 1000 kr. om året. Dvs. du betaler for at vise logoet, for kun 7% af danskerne har rene dankort. Men det giver troværdighed og tryghed at vise logoet (og du må kun vise det med en Nets aftale). I min shop betaler jeg for at have denne troværdighed, da jeg er sikker på, at det giver sig selv igen med øget troværdighed og dermed konvertering.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg bruger YourPay, og har brugt dem i godt og vel 1½ år nu.

Udover lidt startvanskligheder har det virker upåklageligt.

 

Har oplevet 2 udbetalinger glippe, men det blev prompte rettet efter kontakt til deres support.

De har endnu ikke MobilePay indbygget, men det siger at de arbejder på at få dette.

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten

Tak for din tilbagemelding.

Jeg har valgt kun at bruge bankoverførsel og det fungerer ganske udmærket.

Mht. Mobilepay har jeg påført: Betalingen via Mobilepay: 21305030 i modulet Bankoverførsel, dvs at det kommer til at fremgå på den faktura som køber modtager og det fungerer perfect, jeg har indenfor de sidste par dage modtaget 2 betalinger via Mobilepay.

Mvh

Mogens

www.teknobiler.dk

Edited by e30_dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil anbefale kortgebyr.dk. Det er en prissammenligning af betalingsløsninger (non-profit), som jeg har været med til at udvikle. Personligt kan jeg anbefale Clearhaus, som også tidligere er nævnt i denne tråd, og en Dankortaftale hos Nets, som uden tvivl er det billigste betalingsmiddel for langt de fleste netbutikker i Danmark.

 

Jeg har svært ved at se hvordan YourPay skulle kunne tilbyde MobilePay, da de (mig bekendt) ikke er PCI DSS certificeret og deres nuværende indløser ikke har en aftale med Danske Bank om indløsning af MobilePay betalinger.

Link to comment
Share on other sites

Nu tvivler jeg på at din shop er non-profit og open source, så du har jo en økonomisk grund til at bruge tid på IE-support. På Kortgebyr.dk valgte vi at fokusere vores energi på moderne browsere og hvis man vil bruge vores side er man derfor nødt til at bruge en moderne browser  :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...