socialcowboy Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Beste Nederlandse Prestashop experts. Momenteel ben ik op zoek naar een betrouwbare partij die een klant van me wil overnemen. Er gaat binnen de bedrijfsvoering het een en ander veranderen en de Prestashop klant past hier niet meer in. Klant is gevestigd in midden Nederland. Takenpakket zal bestaan uit o.a. de volgende zaken: -Verder ontwikkelen website (basiszaken en aanpassingen naar wens klant) -Draaien imports bij nieuwe bestellingen (er wordt gewerkt met advanced stock management) -Zorgen dan alles goed blijft lopen (multisafepay, bestellingen, mailings, etc) en direct kunnen schakelen wanneer nodig -Nieuw contactpersoon voor grote webshops als bol.com/wehkamp/etc omtrent het maken van de koppelingen. Ik ben een eenmanszaakje en heb ik altijd prima kunnen onderhouden. Aantal uren werk per maand tussen 10-25 gemiddeld. Interesse? Neem contact met me op via PB of [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Patron Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 I've sent email. Kind regards, el Link to comment Share on other sites More sharing options...
socialcowboy Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 I've sent email. Kind regards, el Hi Fred, Thank you - but I am looking for people with fluent Dutch, based in The Netherlands. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Hoi, wij helpen je graag. Meer dan 6 jaar ervaring m.b.t. PrestaShop. info (at) sdwebdesign (dot) nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 Hallo ook kunt u bij ons terrecht Meer dan 7 jaar ervaring met Prestashop en webhosting - support en hosting zoals het hoort https://www.wallgrind.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Ik ben ook begonnen met prestashop en wil best de shop onderhouden en bijwerken. Ik woon in Hilversum dat is vrij centraal in het midden van het land. Stuur even email voor verdere vragen: [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Patron Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 I'd be willing to relocate lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts