Jump to content

Ret produkt: Kan jeg skjule felter, som jeg ikke bruger ?


Recommended Posts

Jeg har skrevet i det eng. forum, men prøver også lige her, også for at få kontakt med danske brugere. Jeg overvejer efter 5 år med Opencart at skifte, og har netop installeret PS og tester. Meget vigtigt for mig er, at det går hurtigt og let at rette kategorier og produkter, men også vigtigt, hvordan design og layout ser ud OG hvis man kan bruge tastaturet meget, er det også fint.

 

Jeg skal nok bruge mange timer på at finde ud af, om jeg vil skifte. Jeg har nok brugt mange tusind timer på Opencart.

 

Jeg har søgt efter extension, der kan skjule/vise et produkts felter, men IKKE fundet det. Ved du, om det findes ? Og det samme for menupunkter og kategorier?

 

Edited by Michael Maardt (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Et produkt består af Name, Reference_code, EAN, UPC, forsk. priser osv. Der er MANGE og for at spare plads på skærmen, så jeg ikke skal rulle så meget OG se på noget, der for mig er irrelevant, vil jeg gerne kunne fjerne VISNINGEN af visse felter. 

 

Jeg kan se, at der findes noget, der minder om det: Under Administration -> Menuer. Her kan man lave forskellige ting ved menupunkter.

Edited by Michael Maardt (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Et produkt består af Name, Reference_code, EAN, UPC, forsk. priser osv. Der er MANGE og for at spare plads på skærmen, så jeg ikke skal rulle så meget OG se på noget, der for mig er irrelevant, vil jeg gerne kunne fjerne VISNINGEN af visse felter. 

 

Jeg kan se, at der findes noget, der minder om det: Under Administration -> Menuer. Her kan man lave forskellige ting ved menupunkter.

Det kan du ikke - med mindre du ændrer i PrestaShops kernekode. Og dette er absolut ikke anbefalelsesværdigt.

 

Jeg forstår i øvrigt ikke, at det er et problem :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...