Jump to content

"catalogus" niet overal zichtbaar


Recommended Posts

Hallo,

 

 

Vraag 1:

 

Ik ben bezig met het vullen van de webshop in babykleding en kinderkleding.

Wanneer ik klik op 'meisjes' krijgt ik in de linkerbalk netjes de catalogus te zien waarin ik kan filteren op categorie, maat, materiaal, etcetera. Klik ik vervolgens op 'jongens' dan zie ik die catalogus niet. Wat zie ik hier over het hoofd? Juist deze filter maakt het mogelijk om je zoekopdracht te verfijnen en prettiger te winkelen. Zie printscreen 1 en 2

 

Vraag 2:

 

Ik heb categorieën aangemaakt die in het horizontale topmenu zichtbaar zijn en ook links in het verticale menu zichtbaar mogen zijn.

Ze zijn echter ook zichtbaar boven de artikelen. Hoewel ik voor de vorm even plaatjes voor heb gemaakt vind ik het niet mooi en storend dat je naar beneden moet scrollen voordat de artikelen getoond worden. Kan ik dat ook uitzetten? M.a.w. kan ik ervoor zorgen dat er boven de artikelen niet eerst plaatjes te zien zijn? zie printscreen 3

 

Bij voorbaat dank!

 

Judith

post-1349565-0-00355200-1482847513_thumb.jpg

post-1349565-0-46895400-1482847513_thumb.jpg

post-1349565-0-98119000-1482847513_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het vermoeden dat nog niet al je producten zijn geindexeerd. Dat doe je bij instellingen>zoeken : http://prntscr.com/donhm1

 

 

Bedankt voor je reactie. Alle producten zijn reeds geïndexeerd, dus dat is het helaas niet.

Heb je nog een andere mogelijkheid?

 

AANVULLING: Overigens zijn die filters alleen zichtbaar als ik op 'meisjes' klik.

Klik ik onder 'meisjes' op 'leggings' dan zie ik die filters ook niet. Maar ik wil nou juist ook bij die subcategorieën kunnen aangeven welke maat ik zoek.

 

De webshop die op dit moment gevuld wordt is te vinden op: www.webwinkelmooi.nl/nieuw10. Wellicht kun je eens kijken en zien wat ik bedoel?

Edited by Mijnnaamisjudith (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ahaa, dan denk ik dat je gelaagd navigatie module nog niet helemaal is ingesteld. Die kan je namelijk helemaal naar eigen inzicht configureren: http://prntscr.com/doxyza

 

Daarna zal je de categorieen aan moeten vinken in je template, ik denk dat decategorie die nu nog geen filter heeft niet staat aangevinkt. Dat zie je in je template(zie printscreen)

Link to comment
Share on other sites

Ahaa, dan denk ik dat je gelaagd navigatie module nog niet helemaal is ingesteld. Die kan je namelijk helemaal naar eigen inzicht configureren: http://prntscr.com/doxyza

 

Daarna zal je de categorieen aan moeten vinken in je template, ik denk dat decategorie die nu nog geen filter heeft niet staat aangevinkt. Dat zie je in je template(zie printscreen)

 

Oh yes!! Dat was 'm!! Super, nogmaals bedankt voor de heldere uitleg! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...