Jump to content

53 administrators en beveiligde producten


Recommended Posts

Hallo ik ben bezig met een multistore waarbij één hoofdwinkel en 52 partnerwinkels.

 

Het gaat over een franchisesysteem, waarbij elke partnerwinkel 70% van de waren moet afnemen van de hoofdwinkel, 30% mag met eigen leveranciers

 

in de hoofdwinkel is een administrator die alle producten invoert, prijzen aanpast, sales voorziet en alles wat zich rond de shop beweegt, 52 winkels worden aan deze hoofdwinkel gekoppeld en stellen de producten van de hoofdwinkel voor, maar zij hebben ook eigen akties van eigen leveranciers en zouden deze naast de basisproducten voorstellen en alleen in hun shop niet in de overige 51!

 

ik zoek nog naar oplossingen voor vele problemen maar één ervan is de administratie voor artikelen, wanneer er 53 administrators zijn mogen 52 ervan de artikelen van de hoofdwinkel niet kunnen wijzigen, ook niet de prijzen en stock, maar zouden eigen producten moeten kunnen toevoegen, prijzen wijzigen of akties voorstellen van die producten die thuishoren in de 30% producten in zelfbeheer.

 

met andere woorden, wat ik invoer als administrator van de hoofdwinkel kan niemand anders wijzigen, geen prijzen, stock of wat dan ook, maar ik kan ook geen producten wijzigen die iemand anders heeft toegevoegd

 

is daar een oplossing voor?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...