Generaal Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Beste Forumlezers, Heeft er iemand 'n oplossing voor het niet functioneren van SuperTinyMCE v2.7.6.6? Als ik de module uitschakel, krijg ik zelfs geen normaal bewerkings venster meer om de beschrijvingen in te voeren. PS versie: 1.6.1.10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 (edited) Het enige wat ik weet dat er regelmatig aanpassingen aan die module gedaan moeten worden, ik heb een betaalde module en daar wordt regelmatig een update voor gelanceerd. Jou probleem heb ik ook al een paar keer gehad, en daar moest in alle gevallen de ontwikkelaar bij om zaken aan te passen(meestal kwam er daarna ook direct een update). Wat ik deed als hij niet meer werkte: Uitschakelen>deinstalleren>verwijderen. Cache grondig legen. Na update weer opnieuw installeren. Edited December 21, 2016 by Curious (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted December 22, 2016 Author Share Posted December 22, 2016 Bedankt voor de toelichting, Curious. Het mooie van deze module is, als ik ze uitschakel, dat zelfs de gewone TynyMCE niet meer wordt geladen en dat het hele zootje bij product omschrijving blijft staan in een kale versie. Ik gebruik Zend Opcache en onlangs ook bezig met Cloudflare. Wat ik moet denken van het gebruik van Cloudflare durf ik nog niet te bevestigen, maar het lijkt me 'n slag in 't water, veel gerommel voor geen enkel snelheidsvoordeel. MVG, Roger Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 Je moet hem helemaal verwijderen anders krijg je inderdaad die rare verschijning. Ik ben het afgelopen jaar veel bezig geweest met caching, en de enige mogelijkheden die tot nu toe voor mij echt hebben geholpen zijn: 1. Overstap naar een dedicated server 2. Gebruik van Express Cache. DH42 heeft er een recensie over geschreven: https://dh42.com/blog/free-prestashop-seo-cache-modules/ Meer info kan je hier lezen: https://www.xtendify.com/en/modules/prestashop/front-office-features/111-express-cache-speed-up-your-prestashop Alle andere tot nu toe uitgeprobeerde mogelijkheden hebben me een op hoop rommel, stress en ergernis opgeleverd. Ik kan nu zeggen dat alles draait als een trein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted December 22, 2016 Author Share Posted December 22, 2016 Beste Curious, Ik heb destijds deze ps goeroe ook gevolgd, en toen z'n advies om Zend opcache te installeren. Dit had heel wat voeten in de aarde, maar heb het naar behoren aan de praat gekregen. Verder zit ik op 'n VPS server bij Versio, en als ik 'n simpele server script uitvoer, loopt het als hel, 1ms. Uiteraard als je er 'n webshop aan vast klikt met wat geïnstalleerde modules, gaat het naar 'n seconden laadtijd.. Er zullen zeker wel trucks bestaan om 'n landingspage te maken waar er eerst naar toe wordt gelink, voordat je shop achtergrond alles inlaadt. Kortom, het blijft 'n gehannes met vanalles en nog wat en je ziet de bomen niet meer door 't bos. Net zoals het gedoe met je static content via 'n media server te distributeren, loopt in PS vierkant. Ach, intussen klooien we maar wat aan.. Het zal nooit feilloos lopen, geloof me. MVG, Roger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted December 26, 2016 Author Share Posted December 26, 2016 Dit is wat ik te zien krijg bij de product pagina: Uncaught ReferenceError: tinyMCE is not defined at tinySetup (tinymce.inc.js:136) at index.php?controller=AdminProducts&id_product=1&updateproduct&token=437bb20…:1713 at ProductTabsManager.onLoad (products.js:87) at HTMLDocument.<anonymous> (index.php?controller=AdminProducts&id_product=1&updateproduct&token=437bb20…:1712) at j (jquery-1.11.0.min.js:2) at Object.fireWith [as resolveWith] (jquery-1.11.0.min.js:2) at Function.ready (jquery-1.11.0.min.js:2) at HTMLDocument.K (jquery-1.11.0.min.js:2) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted December 26, 2016 Author Share Posted December 26, 2016 Intussen alle super en extend tinyMCE modules uitgeschakeld. Nu duikt geregeld de tekstverwerker op, maar moet geregeld heen en weer schakelen tussen producten, om ze te voorschijn te krijgen. Rare toestand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts