Jump to content

SuperTinyMCE v2.7.6.6 werkt niet in PS 1.6.1.10


Generaal

Recommended Posts

Het enige wat ik weet dat er regelmatig aanpassingen aan die module gedaan moeten worden, ik heb een betaalde module en daar wordt regelmatig een update voor gelanceerd. Jou probleem heb ik ook al een paar keer gehad, en daar moest in alle gevallen de ontwikkelaar bij om zaken aan te passen(meestal kwam er daarna ook direct een update). 

 

Wat ik deed als hij niet meer werkte: Uitschakelen>deinstalleren>verwijderen. Cache grondig legen. Na update weer opnieuw installeren.

Edited by Curious (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de toelichting, Curious.

Het mooie van deze module is, als ik ze uitschakel, dat zelfs de gewone TynyMCE niet meer wordt geladen en dat het hele zootje bij product omschrijving blijft staan in een kale versie.

Ik gebruik Zend Opcache en onlangs ook bezig met Cloudflare.

Wat ik moet denken van het gebruik van Cloudflare durf ik nog niet te bevestigen, maar het lijkt me 'n slag in 't water, veel gerommel voor geen enkel snelheidsvoordeel.

 

MVG,

Roger

Link to comment
Share on other sites

Je moet hem helemaal verwijderen anders krijg je inderdaad die rare verschijning.

 

Ik ben het afgelopen jaar veel bezig geweest met caching, en de enige mogelijkheden die tot nu toe voor mij echt hebben geholpen zijn:

 

1. Overstap naar een dedicated server

2. Gebruik van Express Cache. DH42 heeft er een recensie over geschreven: https://dh42.com/blog/free-prestashop-seo-cache-modules/

 

Meer info kan je hier lezen: https://www.xtendify.com/en/modules/prestashop/front-office-features/111-express-cache-speed-up-your-prestashop

 

Alle andere tot nu toe uitgeprobeerde mogelijkheden hebben me een op hoop rommel, stress en ergernis opgeleverd. Ik kan nu zeggen dat alles draait als een trein.

Link to comment
Share on other sites

Beste Curious,

Ik heb destijds deze ps goeroe ook gevolgd, en toen z'n advies om Zend opcache te installeren. Dit had heel wat voeten in de aarde, maar heb het naar behoren aan de praat gekregen.

Verder zit ik op 'n VPS server bij Versio, en als ik 'n simpele server script uitvoer, loopt het als hel, 1ms. Uiteraard als je er 'n webshop aan vast klikt met wat geïnstalleerde modules, gaat het naar 'n seconden laadtijd..

 

Er zullen zeker wel trucks bestaan om 'n landingspage te maken waar er eerst naar toe wordt gelink, voordat je shop achtergrond alles inlaadt.

 

Kortom, het blijft 'n gehannes met vanalles en nog wat en je ziet de bomen niet meer door 't bos.

Net zoals het gedoe met je static content via 'n media server te distributeren, loopt in PS vierkant.

 

Ach, intussen klooien we maar wat aan..

Het zal nooit feilloos lopen, geloof me.

 

MVG,

Roger

Link to comment
Share on other sites

Dit is wat ik te zien krijg bij de product pagina:

Uncaught ReferenceError: tinyMCE is not defined

    at tinySetup (tinymce.inc.js:136)
    at index.php?controller=AdminProducts&id_product=1&updateproduct&token=437bb20…:1713
    at ProductTabsManager.onLoad (products.js:87)
    at HTMLDocument.<anonymous> (index.php?controller=AdminProducts&id_product=1&updateproduct&token=437bb20…:1712)
    at j (jquery-1.11.0.min.js:2)
    at Object.fireWith [as resolveWith] (jquery-1.11.0.min.js:2)
    at Function.ready (jquery-1.11.0.min.js:2)
    at HTMLDocument.K (jquery-1.11.0.min.js:2)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...