Jump to content

prestashopdesigner sökes (ej längra aktuellt - uppdatering 16 juni)


mikis

Recommended Posts

Hej,

Jag är ny här och skriver då jag är i behov av hjälp för att skapa en webbshop till mitt företag. Jag har inte tillräckligt med resurser för att anlita en professionell webbdesigner och har av en vän blivit rekommenderad att använda mig av Prestashop. Dessvärre är min kunskapsnivå alltför låg för att jag ska kunna komma igång på egen hand och för närvarande har jag inga möjligheter (dvs tidsbrist) för att sätta mig in i detta.

Av den anledningen undrar jag om det finns någon här på forumet som har erfarenhet av Prestashop och skulle vara intresserad av att skapa en hemsida åt mig, mot en viss ersättning som känns rimlig för bägge parter. Jag har som sagt inga stora summor att erbjuda, men om det är någon som vore intresserad av ett extraknäck så är det fritt fram att ta kontakt med mig.

Hemsidan i fråga ska vara till försäljning av vykort & gåvokort som jag har börjat sälja för mitt eget lilla nystartade förlag. Produkterna i fråga finns på denna sida: http://www.wordmworld.net/aphorisms-poetry/aforismkort och vid intresse kan man titta vidare på min egen hemsida, vars adress är http://www.wordmworld.net.

Min förhoppning är att hemsidan ska vara färdig inom ca 2 månader och jag skulle tycka det vore jättekul om någon duktig prestashoppare vore intresserad av ett samarbete. I så fall är det bara att höra av dig, antingen genom att svara i denna tråd eller ännu hellre direkt till min e-post som är [email protected] så kan vi diskutera vidare.

Jag ber om ursäkt om detta inlägg inte hör hemma här på forumet och då är det givetvis fritt fram för moderatorn att radera det.


Med vänlig hälsning!
- Mikis

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...