Jump to content

Gekocht thema aanpassen


Mijnnaamisjudith

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben mijn huidige webshop om aan het zetten in een presta webshop. Ben in eerste instantie even begonnen met testen in het standaard design en inmiddels hebben we een thema aangeschaft.

 

Waar ik echter niet uitkom is hoe ik de aanpassingen nu maak. Bijvoorbeeld:

 

Ik wil mijn horizontale top menu aanpassen, doe ik dit dan verschijnt er een tweede menu bij, zoals het in het standaard design had gestaan. Maar waar kan ik nu het horizontale top menu uit het gekochte thema aanpassen?

Bij modules staat 'horizontaal top menu'. Deze kan ik configureren, echter zet ik hem aan, dan verschijnt er dus een tweede horizontale top menu, dat wil ik niet. Daaronder staat 'uhu popup menu', dit is het horizontale top menu uit het gekochte thema. Echter....ik kan dit alleen aan en uitzetten, waar pas ik het aan?

 

Bovenstaand is een voorbeeld, hetzelfde geldt voor de sliders, de teksten, contactinfo, kleuren, etcetera. Waar kan ik het gekochte thema personaliseren? Ik blijf maar googlen, het forum afzoeken, youtube filpmjes bekijken maar kom er niet uit. Ik vind prestashop verder heel duidelijk dus ik ben bang dat ik over een heel simpel antwoord heen kijk.....maar toch....kan iemand mij helpen? :) :)

 

Alvast bedankt voor de gouden tip ;)

 

Link to comment
Share on other sites

horizontaal topmenu hoort bij het standaard thema. Sommige gekochte thema's gebruiken het standaard horizontaal topmenu, maar die van jou dus blijkbaar niet want er verschijnt dan een dubbel menu.

 

Hoe je dat andere menu moet bewerken is voor ons niet te bepalen, wij weten niet welk thema je hebt gekocht. Bij ieder gekocht thema zit gelukkig :) wel een handleiding waar je kunt teruglezen waar en hoe je je nieuwe menu kunt aanpassen. Waarschijnlijk niet in popupmenu, maar ergens anders. Heel vaak heet het iets van Mega menu of iets dergelijks. Soms zitten er ook 2 in een thema, een horizontaal en een verticaal menu, maar ook dat zal in de handleiding beschreven staan.

 

Meestal wordt de handleiding in het zip bestand meegestuurd, soms moet je hem apart downloaden. De verkoper kan je uiteindelijk mocht je er niet uitkomen raad in geven.

 

Veel succes!

Edited by Curious (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...