Jump to content

Aanpassing Verticaal menu


Recommended Posts

Het verticale menu heeft een aantal hoofd categorieën met hieronder sub categorieën.

 

Ik heb bijvoorbeeld in het menu Eheim, hieronder staan de subcategorieën 

Aquariums  -  Techniek  - Accessoires – Filter Media  - Pond Producten  - Voeding  - Verzorging

 

tnwixi6iyrgtp.jpg

 

 

Je kan dan links in het menu door klikken. naar de betreffende sub categorie.

 

 

Wat ik probeer te maken is dat je in het hoofd menu in plaats van rechts de subcategorieën te zien, dit door middel van plaatjes die men aan kan klikken maakt. Dit ziet er in mijn ogen een stuk mooier uit.

 

Dat zou er dan een beetje zoals dit uit zien: (ik heb de plaatjes in dit voorbeeld even erop geplakt, maar dit zou uiteindelijk ergens vandaan moeten komen. En liefst dat je die regel van Subcategories niet ziet).

 

7fjir0bhox3a5.jpg

 

Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Heb je de documentatie van je thema al eens er op nagekeken? Als ik het goed bekijk vraag je nu om aanpassing van het categorieblok en niet van het verticaal menu. Die kan je denk ik wel dmv thumbnails laten zien.

 

Themas hebben vaak bepaalde overrides op het standaard thema dus ik vraag me af of daar een algemeen antwoord op te geven is.

 

 

Nog even dubbelcheck gedaan, het is idd je categorieblok. Je kan een categorieafbeelding toevoegen, maar als je thema dat overschrijft zie je hem niet denk ik.

http://prntscr.com/djh1v6

Edited by Curious (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...