kenvdvgsm Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 hallo iedereen, ik heb een vraag, graag zouden we willen werken met de waardebonnen functie, ze inzetten in de back-end is geen probleem. maar bij het overzicht van het winkelwagentje met een product erin, zie ik het veld 'waardebonnen' niet... is er iets wat ik moet doen of activeren? we werken met prestashop 1.6.0.9 alvast bedankt groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Vaak is het even een kwestie van je cache (in prestashop) even legen de oude bestanden staan hier nog in en zodoende wordt eea niet vaak direct weergegeven Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenvdvgsm Posted December 13, 2016 Author Share Posted December 13, 2016 hey Maconl, bedankt, we hebben al de lijnen die erin stonden verwijderen en ook de cache leeg gemaakt en het werkt terug nu kunnen we hiermee verder!! bedankt!!! groeten Ken Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Hoi Ken , mooi dat het is opgelost , vaak is het gewoon als je iets doet wat met de FO te maken heeft even de cache van prestashop legen en eea is toonbaar ik heb je titel aangepast in opgelost mvg coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts