Jump to content

Meta keywords lengte aanpassen ( verhogen)


Recommended Posts

Wie kan mij vertellen hoe ik kan instellen dat ik meer karakters dan de huidig toegestane 255 kan verhogen voor het invullen van mijn meta keywords.

 

Ik heb al even in de seo file gekeken, daar kan ik wel het aantal verhogen, maar niet de lengte, plus de waarschuwing dat ik dit niet moest doen als ik in de toekomst nog wilde updaten ( dit begreep ik niet helemaal dus durfde het niet aan het toch te doen)

 

Ik kom nu niet uit met de maximale lengte van de meta keywords.

 

bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Waarom zou je dat willen verhogen? Ik neem aan dat je de tags bedoeld. Wat ik ervan heb begrepen wordt voor de metatitel en metaomschrijving sowieso door google een max aantal karakters gelezen, en wordt een overvloed aan tags gezien als spam. Voor zover ik het begrijp doe je jezelf dan alleen tekort als je het volpompt met zoekwoorden.

 

Ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat het SEO vriendelijk invullen van deze gegevens niet voor niets is gelimiteerd.

 

Maar als je het uiteraard wel wil doen zal hier vast iemand zitten die weet hoe dat gefixed kan worden :)

Link to comment
Share on other sites

Curious,

 

Dank voor de snelle reacties, en vraagtekens.

 

Klopt inderdaad wat je zegt, maar ik moet wel zeggen dat ik alles betreffende "wat men leest op internet" betreffende google en seo, met een korrel zout neem.

Al is het maar om het verhaal dat tags sowieso geen zin meer hebben, wat door minstens net zo veel mensen tegen gesproken wordt.

 

Niet om eigenwijs te zijn, maar puur omdat ik niet weet wat ik moet geloven, en het maar bij het oude houd.

Als ik niets invul, zal het sowieso niet gevonden worden.

 

Waarom ik het wil verhogen, is omdat ik nu niet uitkom met tags conform de zoekwoorden planner.

Deze geeft zeker relevante en flinke zoekwoorden, en daar wil ik wel gebruik van maken.

Tenzij inderdaad dit alleen maar nadelig gaat werken, dan wordt het een ander verhaal :P

Link to comment
Share on other sites

Die zoekwoordenplanner, die is alleen op je geld uit  :D  Ik pak alleen degene die echt er toe doen, en die zet ik ook bij de tags neer, al was het alleen maar om te meten wat de resultaten ervan zijn.

 

Wat ik wel heel fanatiek doe dat is Internal Linking, producten naar elkaar laten verwijzen(wel relevant natuurlijk). En via google webmastertools indexering van producten monitoren.

 

Het is een hele interessante materie, maar ook een beetje schimmig, dat ben ik 100% met je eens.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dat vermoeden had ik al, met name omdat ik gelijk naar de campagne werd gelinkt haha.

 

Maar wat je zegt, interessant is het wel, misschien niet handig, maar vond toch ook tags die ik had en die totaal niet terug kwamen..

Ik weet het op een gegeven moment dan ook niet meer :P

 

Klinkt ook interessant, dat Internal linking.

Ik weet dat dit kort gezegd paginas binnen je site naar een andere pagina binnen je site wijzen is, heb je hier wat tips en tricks in?

Gebruik prestashop nog helemaal niet lang, en weet niet goed waar ik moet beginnen met dit (ongeacht dat het misschien net zo simpel is als dat het misschien klinkt hoor)

 

Google webmastertools... brrr haha. Daar snap ik werkelijk waar geen sikkepit van.

Ik heb hem inderdaad wel aangememeld, maar gek genoeg als ik op mijn domeinnaam zoek, vindt ik alles behalve mijn domeinnaam,

Staat toch al een dikke week aangemeld, ook via een developers account.

Heb ik wat verkeer gedaan, of is dit normaal?

 

Ik ga nog eens even spieken naar die producten monitoren... op het moment weergeeft webmasters eigenlijk nog niks... *fronst wenkbrauwen*.

Link to comment
Share on other sites

Het duurt sowieso wel even, maar je kan als het goed is in die tool indexering aanvragen en ook zien of er al wat is gebeurd.

 

Internal Linking kan je geautomatiseerd doen, maar ook handmatig en is heel makkelijk. Als je in de productomschrijving bv gelieerde producten noemt dan maak je van die productnaam een intern linkje.

 

Je verkoopt bijvoorbeeld appels en in je productomschrijving noem je bloem en kaneel voor het maken van een taart, als je dat ook verkoopt maak je van kaneel en bloem een linkje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dank curious.

 

Even doorgelezen, klinkt allemaal wel begrijpbaar.

Wordt nog even in de praktijk toepassen.

 

Maar.. als ik het goed begrijp, even een voorbeeld.

 

Ik verkoop oa hittepersen.

In de omschrijving vertel ik hier natuurlijk meer over, leuk verhaaltje enz.

 

Voor hittepersen heb je bv ook textielfolie nodig, maar ook onbedrukt textiel.

Beide verkoop ik ook.

 

In de omschrijving zorg ik er dan voor dat ik link naar "textielfolie" en "textiel" ?

Zit ik op het goede spoor?

Ik heb nog niet helemaal de smaak te pakken merk ik namelijk..

 

Bedankt weer!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...