Jump to content

"Telesalgs"-modul, samt lidt andre spørgsmål


Speedi

Recommended Posts

Hejsa

Lige et par spørgsmål:

1. Jeg har en gang i mellem nogle kunder, der ringer til mig og bestiller - findes der et telesalgs-modul eller noget lign., så jeg lettest kan oprette ordrer til dem.

2. Hvor ligger skabelonen til fragtbrevene, jeg har lidt ændringer jeg skal have lavet til dem

3. Nogen der kan anbefale et godt gavekort modul, som er let at sætte op og virker ubeklageligt?

På forhånd tak

/Christian

Link to comment
Share on other sites

Gavekorts modul er desværre en kæmpe manglevarer i prestashop :(

Skabelonen ligger i classes->PDF.php, det kræver nørde arbejde at rette den desværre.

Jeg ved ikke hvordan du modtager betaling, men du kan jo bare ændre bankwire modulet til at gøre det samme, men bare være en teleordre. Hvis du vil modtage et kort, så tror jeg du skal undersøge om du må tag imod kortdata, og overvejer om det er sikkert for dine kunder på den måde. Jeg ved ikke hvor meget man kan hører på evt en frekvensscanner idag, men før i tiden kunne man hører en del mobilsamtaler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde godt læst mig frem til at gavekort modulet var en stor mangel, men jeg kan se at i prestastore ligger der 2 moduler, men inden jeg bruger en kvart bondegård på dem, ville det være rart hvis der var nogen der kendte dem.

Jeg må i gang med nørdebrillerne og rette i det

Mit håb, med telesalg, var egentlig at finde en måde, der var lidt lettere end at taste i shoppen, som en alm. kunde. Det er b2b kunder det drejer sig om, og de betaler via faktura. Så der er der ikke det store problem

Link to comment
Share on other sites

Prestastore har også lavet et modul hvor man kan ændre, og så vidt jeg ved også oprette ordre. Men det koster vidst også en bondegård.

Deres gavekort modul virker vidst nok igennem kupon systemet i shoppen, hvilket er meget dårligt at bruge til gavekort. Det brugte beløb nedskrives nemlig ikke ved et køb, enden kan kunden ikke bruge det igen, ellers kan kunden bruge hele beløbet igen.

Jeg har tænkt lidt over måske at forsøge at lave et nyt, men det er sgu et kæmpe stort projekt, og i vores shop er behovet meget lille.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...