Jump to content

Aktiver butik problem


Recommended Posts

Hej :)

Jeg står med et problem, som jeg ikke har oplevet før. Jeg kan ganske enkelt ikke aktivere shoppen igen efter, at jeg har haft den deaktiveret i lang tid. Er der nogen af jer der har oplevet det?

Under vedligeholdelse i prestashop, kan man vælge ja / nej under aktiver butik. Shoppen står selvfølgelig på nej pga. den har været lukket ned. Jeg forsøger nu at vælge ja og gemme, men hver gang jeg prøver at gemme bliver sitet blank og intet gemmes. Det samme er tilfældet med de IP adresser der kan ses - disse er af ældre data og benyttes ikke mere, men jeg kan ikke gemme nye?

 

Har I/du oplevet dette før?

 

Håber at der er en venlig sjæl der kan hjælpe - vedhæftet er vedligeholdelse før og efter nej / ja samt data over den prestashop version jeg benytter,

 

Med venlig hilsen

Morten

post-1340323-0-63808600-1479651178_thumb.png

post-1340323-0-66098400-1479651187_thumb.png

post-1340323-0-53494700-1479651195_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Det ved jeg ikke. Men jeg tvivler.

Hvilken PS version?

Muligvis er din shop for gammel til php7.

Når det er gået galt så kan du prøve 1-click update. Det kan være det løser problemet. Husk at tage manuel backup af filer og database inden.

Link to comment
Share on other sites

Redigerer du i Chrome? Der kan rettelser ikke gemmes længere efter en Chrome opdatering. Prøv med Firefox i stedet.

Desuden er det i øvrigt muligt at tvinge shoppen til.at bruge en ældre version af PHP, så den ikke behøves at blive opgraderet lige nu. Men den skal jo selvfølgelig opgraderes på et tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...