Jump to content
  • 0

Poważny problem z odzyskaniem hasła


kgranat

Question

Cześć,

 

mam poważny problem, ponieważ straciłem dostęp do sklepu. Standardowo korzystam z zapisanych haseł w pęku kluczy, ale chciałem zalogować się z innego komputera, gdzie hasło nie było zapisane. Wyszedłem z założenia, że najłatwiej będzie odzyskać hasło na email, zmienić i zalogować się nowym.

 

Niestety po kliknięciu 'Zagubione hasło' i wysłaniu odzyskania na maila, hasło zostało zmienione a … mail nie przyszedł. Próbowałem już trzykrotnie, także mogę z dużą dozą pewności stwierdzić, że mail na pewno już nie przyjdzie (sprawdzałem również spam). 

 

Czytałem, że da sie hasło zmienić w bazie danych, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Duża prośba o wytłumaczenie krok po kroku, nie jestem informatykiem, także informacja config/coś.php nie wiele mi mówi.

 

Mój sklep PrestaShop stoi na 1&1.

 

Będę wdzięczny za pomoc, bo sprawa jest niezwykle problematyczna.

Dzięki i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Wielkie dzięki za szybką reakcję. Prawie wszystko jasne, znalazłem COOKIE_KEY, mam generator MD5, ale za cholerę nie moge znaleźć ps_employee

Macie pomysł gdzie tego szukać? Zakładam, że w plikach związanych z 'shop', ale nie widziałem tam nic zaczynającego się od ps_ … jakaś złota wskazówka?

 

dzięki

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nie bo to jest jasne, dotarłem do COOKIE_KEY który też jest w bazie danych, mało bo mało ale coś tam czaje.

Przejrzałem natomiast cały katalog 'shop' i też kilka innych katalogów i nie trafiłem na coś takiego jak ps_employee ani na żadne pliki rozpoczynające się od 'ps_'

Jest jakaś ścieżka / reguła że te pliki zawsze znajdują się przykładowo w katalogu shop --> config --> xml ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Loguję się tym linkiem

 

https://www.1and1.pl/login do panel klienta

Kolejno wybieram 'Dane serwera'

Wchodzę przez link pod 'Plesk'