Jump to content

Brak menu poziomego 1.6.1.8


Fiflak

Recommended Posts

Cześć

Potrzebuje pomocy, ponieważ jestem totalnym laikiem.

Pomimo 4 krotnej instalacji nie mam podpiętego pod prestashopa modułu menu poziomego z którego mogę wybrać

woman, dresses itd. Nie mam również języka strony pod banerem.

Skórka oczywiście darmowa New Theme o ile to ma jakieś znaczenie.

Będę wdzięczny za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Wiesz dodawałem kategorie  chodzi mi tylko o pasek menu którego po zainstalowaniu ja po prostu nie mam,

a byłoby mi trochę łatwiej to ogarnąć na początek przygody nie próbowałem z wersją demo jedynie, a pobierałem z hosting future.

Może wiesz jak stworzyć kategorię nadrzędną ? do której mogę przypisać pod kategorię. Bo jak już spróbowałem coś wcześniej

ustawić to miałem tylko ,,home''

Link to comment
Share on other sites

Wiesz dodawałem kategorie  chodzi mi tylko o pasek menu którego po zainstalowaniu ja po prostu nie mam,

a byłoby mi trochę łatwiej to ogarnąć na początek przygody nie próbowałem z wersją demo jedynie, a pobierałem z hosting future.

Może wiesz jak stworzyć kategorię nadrzędną ? do której mogę przypisać pod kategorię. Bo jak już spróbowałem coś wcześniej

ustawić to miałem tylko ,,home''

 

zatem zmień tłumaczenia "home" i dodaj swoje kategorie  do tej kategorii bazowej

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze jedna kwestia chciałem zmienić układ swojej strony przez zmianę  kodu w poszczególnych plikach znajdujących się na serwerze

w momencie kiedy usuwam albo zmieniam fragment kodu w danym pliku na stronie nie zachodzi żadna zmiana,

edycja w poszczególnych modułach w pulpicie działa, nie działa tylko edycja w plikach na serwerze. Może być jakaś przyczyna ?

Link to comment
Share on other sites

zmieniam fragment kodu w danym pliku na stronie nie zachodzi żadna zmiana