Jump to content

[Løst] - Fejl i rabat


Recommended Posts

Hej Alle, jeg kører 1.6.1.8 er der andre der har opdaget problemet med mængde rabat, jeg har opdaget at hvis jeg opretter en regel som F. eks siger at den skal give en rabat på 50 kr. ved 2 stk. så bliver prisen helt hen i vejret for lav ved 2 stk.

 

Er der andre der er stødt i det problem? Det virker i øvrigt fint med procent satser.

fejlen mener jeg også var til stede i 1.6.1.6

Edited by opson (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tænker, at der nok ikke er så mange der har opgraderet endnu - jeg opgraderer sjældent min egen og kunders shops til allernyeste version lige efter de frigives, da der altid er nye fejl, eller gammel funktionalitet der holder op med at virke. Så det er bedst at lade en ny version være ude i et stykke tid, så fejl bliver kortlagt og man ved, hvad man går ind til. Nå, men det er min holdning...

 

Du kan tjekke bugtrackeren for at se, om nogen har indberettet fejl (der er link i dit Back Office). Alternativt kan du installere en ren version af 1.6.1.7 og tjekke, om fejlen er der, hvis ja, så er det er bug, og så bør den indberettes.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg skriver i mit første indlæg er jeg ret sikker på at fejlen også var til stede for 1-2 ver. siden, det kunne være rart hvis nogen kunne be- eller afkræfte om fejlen er hos andre eller om det kun er hos mig før jeg går videre med det.

Nogen der har samme problem, eller lige vil teste hvad der sker hvis i sætter en vare til F. eks. 50kr. rabat v. 2 stk.

 

hvis jeg sætter denne rabat op på en vare der koster 300kr. pr stk og ligger 2 stk. kurven viser den noget der ligner 172,31 i prisen på  pr. stk. på varen, dog viser den korrekt pris i kurv.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...