Jump to content

ideal


Darkforcess

Recommended Posts

heb mollie geinstalleerd maar nog niet actief gemaakt, wanneer ik een bestelling doe en daarna naar de betaling ga krijg ik alle betalingsmogelijkheden van mollie te zien terwijl ik die niet actief heb weet iemand hoe ik de inactieve betalingsmogelijkheden kan verwijderen of onzichtbaar kan maken

 

thx alvast weer

 

ferry

Link to comment
Share on other sites

Dat is omdat je de testsleutel gebruikt.

Je kan bij Mollie aangeven/kiezen welke betaalmethode je wil gaan gebruiken. Als je de werkende key invoert (in de Prestashopmodule) zul je zien dat de klant alleen een keuze heeft uit de bij Mollie actieve methodes. De andere zijn dan niet zichtbaar.

Ik heb bij Mollie niet gekozen voor overmaken, want daarvoor vragen ze dan ook een bedrag terwijl dat gewoon een module in Prestashop is.

Ook betalen bij afhalen heb ik de Prestashop module gebruikt.

Edited by Duikert (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ja klopt, maar er zijn er nog maar zeer weinig die deze optie gebruiken. En niet de boeking wordt geautomatiseerd, maar de terugkoppeling naar je BO "betaling geaccepteerd". Boeking doet de klant zelf gewoon op je eigen rekening..

 

Maar ik snap je... :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hallo ,

 

Ik heb ook Mollie geinstalleerd en een een test key  aangemaakt  dus ik ben aan het kijken of het werkt maar bij mij zit er een probleem in de presta shop ik heb presta 1.6.1.9 , het volgende is er aan de hand,  als ik de winkelwagen heb gevuld,  account heb aangemaakt, ga k naar afrekenen  kies mijn mijn verzender  accepteer de voorwaardes etc  en dan  ik kies mijn bank in Ideal omdat ie in een test fase staat staat er alleen TMB TheMollieBank op  zich  niet erg  maar als ik deze bank TMB aanklik  kom ik weer op de mijn eigen homepage ( beginpagina ) uit  .

Dan dacht ik ik moet  gewoon ook een live key invoeren ook dat heb ik gedaan,  dan zie je wel alle banken voorkomen in het rijtje,  maar weer het zelfde probleem ik kom na de keuze van de juiste bank wederom in mijn beginpagina  van de webshop uit.. :(

 

Wie weet  hier een oplossing op , ik heb  de firma Mollie hier over gebeld en die hebben er naar gekeken en volgens hun ligt  de fout in presta shop :wacko:      

Edited by Hendrik B (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...