Jump to content

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Wie kan me uitleggen hoe de import van combinaties precies werkt?

Ik krijg combinaties (schoenmaat, kleur) geïmporteerd, maar vervolgens kan ik deze niet selecteren in de frontoffice. Er staat dan alleen 'schoenmaat' en 'kleur'.

 

Ik denk dat ik een fout heb in de importfile bij Attribute en/of Value. Onderstaand hoe ik het in mijn csv bestand heb staan.

 

 

Schoenmaat:Uitklapmenu:1,Kleur:Kleur of Textuur:0 45:1, zwart:1

 

Link to comment
Share on other sites

Hallo!

 

Sie müssen Attributgruppe sowie Attributwerte in der Importdatei angeben. Der Attributwert nimmt eine separate Spalte in der Datei an und verwendet dasselbe Format

 

Es gibt Beispiel-Kombination-Datei in PrestaShop Backoffice, so können Sie es herunterladen und erstellen Sie Ihre Datei für den Import (Advanced Parameters-> CSV Import).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Voor mij nog steeds 'n vraag, hoe je je leveranciers prijzen en hoeveelheden kan aanpassen voor ALLE producten van deze leverancier, dus ook de reeds aanwezige combinatie producten. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je dit moet gaan doen via cvs Combinatie.

Link to comment
Share on other sites

Kan ik geheel inkomen, maar een eenvoudige manier om zelf enkele velden, zoals prijs en voorraad aan te passen bij alle producten, dus ook deze die met combinaties zijn voorzien, lijkt me toch al 't minste in de mogelijkheden van Presta shop.

Het probleem is dat verschillende productdata over verschillende tabellen verspreid wordt, en deze niet te combineren vallen bij 'n cvs import.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...