Jump to content

registratiebevestiging in EN hoe te wijzigen naar NL


Recommended Posts

In je Backoffice vertalingen aanpassen:

 

Lokalisatie>Vertalingen

 

Vertalingsoort> email template vertalingen

Thema> Je actieve thema kiezen

Taal> Nederlands

 

Daar vertaal je de Kern emails.

 

Standaard zijn deze echter door het taalpakket echter al vertaald, dus denk dat je ook even moet kijken naar je taalpakketten en of die goed geinstalleerd zijn.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In je Backoffice vertalingen aanpassen:

 

Lokalisatie>Vertalingen

 

Vertalingsoort> email template vertalingen

Thema> Je actieve thema kiezen

Taal> Nederlands

 

Daar vertaal je de Kern emails.

 

Standaard zijn deze echter door het taalpakket echter al vertaald, dus denk dat je ook even moet kijken naar je taalpakketten en of die goed geinstalleerd zijn.

 

De emails zijn allemaal groen. Wat wel vreemd is dat mijn dashbord kolom (links) in het engels is en niet in NL. Bij algemene instellingen onder mijn account staat ook nl ingesteld. Tevens bij backoffice instellingen krijg ik een foutmelding dat mijn php limiet van 5000 naar 5269 moet als ik deze wil aanpassen.

Fred

Link to comment
Share on other sites

dat komt inderdaad vaker voor, er staan ook wel een aantal oplossingen voor op verschillende topics, ik heb het bij een 2 tal shops zelf ook, maar heb er nooit energie in gestoken om te kijken of ik dat kan veranderen.

 

wat betreft die verhoging van max input vars, dat kan je aan je webhoster vragen. Ik zou gelijk om een verhoging naar 10.000 vragen. Bij sommige hosters kan je het zelf aanpassen. Maar dat is verschillend.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...