Jump to content

Recommended Posts

hoi allemaal,

 

mijn naam is ferry en ik ben begonnen aan het bouwen van een webshop, nu ben ik al een heel eind zonder hulp maar ik zou graag het volgende willen.

we verkopen industriele verf en ik zou graag rechts willen aangeven waar een bepaalde verf voor bedoeld is en welke verharder en verdunner er in gaat.

 

Een beetje hetzelfde als bij laptopshop.nl waar je kan kiezen voor processor, geheugen, grootte van je scherm.etc

 

tot nu toe heb ik via categorieattributen één toepassing kunnen maken en ik weet niet of dat de goede methode is, maar het lukt me niet om er nog meerdere te maken.

 

ik heb nog wel meer vragen zoals de zoekfunctie die niet werkt bij me moet ik daar een nieuwe topic voor inschieten.

 

alvast bedankt

 

ah ja de site is http://winkel.ajlaktechniek.nl

 

gr

ferry

Link to comment
Share on other sites

http://winkel.ajlaktechniek.nl/index.php?id_category=25&controller=category#

Hoi,

 

hier een voorbeeld, ik had al gezien dat jij het ook gebruikt met je kleuren enzo

 

zoeken index herbouwen heb ik al tig keer gedaan maar kan niks vinden zoek je bij voorbeeld naar sia dan vind hij één product terwijl ik toch 9 staan

zoek je naar lechsys dan vind hij er 5 terwijl 25 staan

 

thx

 

ferry

Edited by Darkforcess (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ja alle opties staan aan, ajax zoeken, Direct zoeken, zoek in het woord, zoek op exacte einden.

 

ja de opties wil ik zo, ik wil dat de mensen weten welk product voor wat is en welke verharder en verdunner er in moet, waarom deze vraag?

 

alvast bedankt alweer

 

gr

 

ferry

Link to comment
Share on other sites

Ja snap je punt maar zou zo niet weten hoe het om te draaien, het liefste zou ik willen dat wanneer men een product kiest ze dan ook gelijk de bijpassende verharder en/of verdunner erbij kunnen bestellen.

 

het zoeken gaat nog steeds niet goed maar ik lees wel dat dat een vaker voorkomend probleem is

 

gr

ferry


waar kan ik accessoires en packs vinden?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...