Jump to content
  • 0

Poprawa wydajności presta 1.6.0.9 lub optymalizacja serwera i php itp.


Harrry

Question

Witajcie,

 

Mamy problem od jakiś 10 dni sklep zaczął strasznie wolno się wczytywać, (cito-sklep.pl) nic dziwnego/nowego nie zainstalowaliśmy itp. 

 

Pytając pare osób stwierdzili, że można najpierw sprawdzić serwer, php, itp. bo ponoć wykorzystuje za mało ramu. 

Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem jak i gdzie to przestawić. 

 

Człowiek, który zajmuje się nam oprogramowaniem prestashop proponuje na początek cos takiego :

"na współdzielonych hostach ustawić po 256mb (zamiast 128mb) na vps 1-3 GB" 

ponoć serwer nie jest poprawnie ustawiony pod prestę ;( 

 

Parametry serwera :

v3 Core + 4 GiB ramu 

serwer VPS bez direct admina 

serwer ovh 2014 classic 

 

Może macie jakieś pomysły jak to przyśpieszyć i jak to zrobić :)

Ruch w sklepie nie jest tak wielki by chodził tak wolno. 

Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Zrób zrzut ze wszystkich ustawień w panelu admina -> parametry zaawansowane -> Wydajność.

Mógłbyś też zamknąć sklep na chwilę w Obsłudze, i w pliku defines.inc.php ustawić define('_PS_MODE_DEV_', true); zamiast false i define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false); na true, wgrać, włączyć stronę wkleić zrzuty z samego dołu strony prezentujące wydajność poszczególnych modułów. Wtedy może coś poradzimy.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mamy odpowiedź, więcej nie potrzebuję.

 

Ustawienia dotyczące SMARTY:

 

Wybierz "Nigdy nie kompiluj ponownie plików szablonu" - pierwsze 3 wejścia: stronę główną, produkt i kategorię będą trwały nieco długo a później zobaczysz mocne przyspieszenie - pliki będą skompilowane i strona będzie ładować się znacznie szybciej.