Jump to content

Doporučujeme


Recommended Posts

Ahoj,

chtěla bych požádat, zda mi někdo může poradit, jestli je možné nastavit, aby se v sekci "doproučujeme" obměnovalo zboží, aby tam nebylo pořád to samé ... jde to někde nastavit? Upravit?

Děkuji za odpověď.

Linda

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

děkuju ... k prvnímu vzkazu ... jsem opravdu velký začátečník ... tak že nějaká samo tvorba asi nehrozí :-)
Děkuji za odkazy ... již jsem je našla ... ale dle mého názoru nefungují, jak si to asi představuji já, krom toho, že je tedy vidět jen nadpsi a obrázek a je to na mne moc ořezané ... obrázky se nijak nemění ... jsou stále stejné ... tak jak bych od toho chtěla ... tedy je to v podstatě to co mám ... jens tím, že je to ořezané ...

Nicméně, pořešila jsem to ručně ... tzn. obměnuji obrázky ručně ... alespoň pro zatím ...

Hledala jsem něco, co by je obměnovalo př. po kliku na hlavní stránku, nebo na logo nebo tak ...

L.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

dle meho nazoru funguji - zkousel jsem cca 10 reseni (normalni i flash). Reseni z odkazu nad timto prispevkem funguje - ted jsem ho testnul. Obmenovani musis nastavit v Configure: Random from Home category. Uprava stylu dle tve predstavy take neni problem (zmenis css, nebo zdrojak). Neznam tvou predstavu ale vse je mozne :-).

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

tak já neříkám, že to není nemožné ... jen jsem napsala, že se mi nelíbí, jak je to ořezané a obrázky pořád zůstávaly stejné ... , nebo jsem nepřišla na to, kde to mám nastavit - tak to třeba ještě zkusím později, bohužel den má pro mne jen 24h a tento e-shop pro mne v tuto chvíli není priorota, abych mu věnovala celý den, tak že všechno řeším tak nějak postupně, jak to přijde ... - ... ale jak říkám ... bohužel o čem ty mluvíš tak samozřejmě je pro mne španělská vesnice ... hrabu se ve zdrojáku maximálně když vím, co přesně mám udělat ... ale děkuju za ochotu ...

L.

Link to comment
Share on other sites