nayonowe Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 Ik maak hier gebruik van de One Page Checkout van Presteamshop, nu wil ik graag enkele standaard keuzes aanpassen. Standaard staat afhalen in ons magazijn aangevinkt i.p.v. bezorgen via pakketpost, ook staat de betaalmethode standaard op Sofort ipv Ideal. Ik kan er op de faq van hun niet uithalen hoe dit moet, iemand enig idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nayonowe Posted October 5, 2016 Author Share Posted October 5, 2016 Thnxs mdekker, De vervoerders zijn goed ingesteld. Voor de betaling kan ik helaas weinig instellen, ik maak gebruik van Mollie en in hun module kan dit niet worden aangeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Ik gebruik zelf ook Mollie en Ideal staat bij mij bovenaan en als voorkeur aangegeven. Ik gebruik zelf een andere one page checkout, maar in mijn geval heeft de leverancier van de checkout pagina dit voor mij geregeld, want Mollie doet dit inderdaad niet. Een ticket bij Presteamshop indien is dus de beste optie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts