Jump to content

PROBLEEM - Er trad een fout op tijdens het aanmaken van een object. product


b4rtjuh

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met het volgende probleem. 

We hebben vorige week de prestashopmanager van prestashopmanager.com gedownload om eens te bekijken of dit wat is voor de eindgebruiker van de shop. Nu wilde ik een product toevoegen gewoon via het dashboard maar krijg ik de fout.

 

 Er trad een fout op tijdens het aanmaken van een object. product

 

Nu heb ik de site al even op debug mode gezet om te kijken welke melding die weergeeft:

 

Duplicate entry '4294967295' for key 'PRIMARY'

 

INSERT INTO `ps_product` (`id_shop_default`, `id_manufacturer`, `id_supplier`, `reference`, `supplier_reference`, `location`, `width`, `height`, `depth`, `weight`, `quantity_discount`, `ean13`, `upc`, `cache_is_pack`, `cache_has_attachments`, `is_virtual`, `id_category_default`, `id_tax_rules_group`, `on_sale`, `online_only`, `ecotax`, `minimal_quantity`, `price`, `wholesale_price`, `unity`, `unit_price_ratio`, `additional_shipping_cost`, `customizable`, `text_fields`, `uploadable_files`, `active`, `redirect_type`, `id_product_redirected`, `available_for_order`, `available_date`, `condition`, `show_price`, `indexed`, `visibility`, `cache_default_attribute`, `advanced_stock_management`, `date_add`, `date_upd`, `pack_stock_type`) VALUES ('1', '0', '0', '', '', '', '0', '0', '0', '0', '0', '', '', '0', '0', '0', '2', '4', '0', '0', '0', '1', '0', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '1', '404', '0', '1', '0000-00-00', 'new', '1', '0', 'both', '0', '0', '2016-09-29 12:06:50', '2016-09-29 12:06:50', '3')

 

Nu hebben we geen idee waar we die duplicate moeten aanpassen of wat we exact moeten doen. Op youtube en andere fora kom ik wel topics tegen maar helpen niet om het op te lossen.

 

Ik hoop dat iemand ons kan helpen!

 

Groet,

post-1058683-0-59379000-1475144819_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb vandaag 1 van mijn shops(gelukkig een shop waar bijna nooit iets aan toegeveogd hoeft te worden) geupgrade naar 1.6.1.8 en krijg precies hetzelfde. 

 

In eerste instantie gebeurde er helemaal niks(niets werd opgeslagen) Vervolgens heb ik de fix van de SUbmithandler die op Github staat toegepast omdat ik dacht dat hier het opslaan probleem weer naar voren kwam door de upgrade.

 

Na het upgraden krijg ik dus ook dit.

 

Het lijkt alsof de fix niet correct werkt met 1.6.1.8

 

Wie kan helpen?

 

PS. Deze post staat in Cloud, maar moet denk ik naar de andere categorie.

Edited by baarssen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...