Jump to content

Keuze uit afhaling pas bij verzending aan te duiden.


Recommended Posts

Hey iedereen,

 

Ik vind deze nogal verwarrend. Wanneer ik een product koop verschijnt er bij de het afrekenen in de samenvatting automatisch de verzendkosten. Ik kan slecht bij de tab verzending kiezen tussen ophalen in winkel of Bpost. 

Dit kan voor klanten verwarrend zijn, daar ze misschien eerst denken dat ophalen niet mogelijk is.

Als ik dan terugkeer naar samenvatting staat er bij verzendkosten wel ophaling...post-1110500-0-17010200-1475082424_thumb.pngpost-1110500-0-68517100-1475082433_thumb.pngpost-1110500-0-63756700-1475082448_thumb.png

 

Liefst zou ik hebben dat klanten in de samenvatting reeds de keuze hebben. Is dit mogelijk?

Edited by Jamiro911 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dag Jamiro,

 

Heb je bij Vervoerders->instellingen, de standaard vervoerder goed ingesteld? Als je deze op Afhaling zou zetten zou deze ook getoond moeten worden in je overzicht.

 

Het is (voor zover ik weet) niet zo gemakkelijk om de vervoerders-keuze in de samevatting te tonen.

Link to comment
Share on other sites

Dag Jamiro,

 

Heb je bij Vervoerders->instellingen, de standaard vervoerder goed ingesteld? Als je deze op Afhaling zou zetten zou deze ook getoond moeten worden in je overzicht.

 

Het is (voor zover ik weet) niet zo gemakkelijk om de vervoerders-keuze in de samevatting te tonen.

 

 

Ok, alvast bedankt om het mee te bekijken.

Wel spijtig dat het op het eerste zicht voor de klant blijkt alsof die geen keuze heeft, pas na stap 4.

Ik vermoed dat er zo toch enkelen afhaken...

Edited by Jamiro911 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...