Jump to content
info@kluizenfirma.nl

HTTP ERROR 500

Recommended Posts

Beste Prestashoppers,

Ik heb gisteren avond een csv proberen te uploaden, maar sinsdien krijg ik een foutmelding wanneer ik zowle naar het Backend als front ga van mijn site.

Dit os de foutmelding die ik krijg:

Wed Sep 28 09:02:31 2016] [error] PHP Fatal error: Class 'Adapter_ServiceLocator' not found in /var/www/vhosts/69/262628/webspace/siteapps/Prestashop-426810/htdocs/config/bootstrap.php on line 29

Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast super bedankt!

Gr

Johan

Kun je eens kijken of /var/www/vhosts/69/262628/webspace/siteapps/Prestashop-426810/htdocs/Adapter/Adapter_ServiceLocator.php bestaat? Daar wordt de class 'Adapter_ServiceLocator' gedefinieerd, en het kan zijn dat die ofwel niet bestaat, ofwel niet wordt ingeladen.

Bedankt voor je hulp tot zover. Stel ik zeer op prijs.

Ik kan deze map/dit bestand wel vinden alleen op een andere plek, namelijk:

/webspace/siteapps/Prestashop-426810/htdocs/Backoffice/Adapter/Adapter_ServiceLocator.php 

Edited by info@kluizenfirma.nl

Aha, welke PrestaShop versie draai je? Dan ga ik eventjes voor je kijken!

In mijn lokale versie van 1.6.1.7 staat de Adapter map niet in /Backoffice, maar gewoon in de root. Dus htdocs/Adapter/, i.p.v. htdocs/Backoffice/Adapter. Zou je de map daar eens heen kunnen kopiëren?

Oh, excuses! Ik had hier eerder nog eventjes over nagedacht en zou je eens onder "Geavanceerder Instellingen -> Configuratie Informatie" kunnen kijken naar de gewijzigde files?

Als het goed is zou daar iets met "Adapter" bij moeten staan.

Oh joh, zo bedoel ik het niet. Misschien dat iemand anders nog een idee heeft.
Het probleem is dus dat ik helemaal niet op mijn Prestashop dashboard kan komen. Ik kan dat soort zaken dan ook niet inzien.

Hij geeft dan dezelfde foutmelding.

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More