Jump to content

Voorraad in product lijst niet weergeven


Recommended Posts

Ik heb een webwinkel waar van ieder artikel meerdere maten leverbaar zijn, maar we hebben ze niet allemaal op voorraad liggen. Nu wordt in de categorie productlijsten gemeld of een artikel op voorraad ligt of niet, maar dat dan alleen voor het standaard artikel, niet voor de combinaties.

Bijv. maat 38 is het standaard artikel en ligt niet op voorraad. Dit wordt in de lijst gemeld als 'levertijd 5 werkdagen'.

In maat 40, 42 en 46 ligt het artikel wel op voorraad, maar dat is dus niet zichtbaar in de productlijst.

Omgekeerd kan ook voorkomen: Alleen het standaard artikel ligt op voorraad. Door de melding in de lijst heeft de klant de indruk dat dit voor alle combinaties geld, wat teleurstelling kan geven.

 

Mijn vraag: Hoe kan ik die voorraad melding in de winkel in de productlijst verwijderen? 

Op de productpagina, waar de combinatie zichtbaar is / gekozen kan worden moet de voorraad melding wel zichtbaar blijven.

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels antwoord gekregen van template-monster (de maker van de template) hoe dit opgelost kan worden. Hun antwoord:

 

You can remove the availability from themes/themeXXXX/product-list.tpl file. Search for HTML tag having this id: availability_value.
 
Wil je de melding ook uit de pagina met de productdetails hebben, dan verwijder je hetzelfde uit de product.tpl.
Daarna moest ik wel het cache legen om het effectief op de site door te voeren.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...