Jump to content

Weet iemand waar ik dit kan vinden?


pdaalmeer

Recommended Posts

Hello, bedankt voor jullie antwoorden. Helaas bi beide kan ik het niet terug vinden. Bij thema configurator staan alleen 2 items die ik zelf heb gemaakt. En bij "aangepast CMS informatieblok" staat het blok zoals in de printscreen bijlage ook niet. Nog meer ideeën waar dit te vinden is?

Link to comment
Share on other sites

Hallo, er kwam eenmelding van een klant dat dit scherm werd weergegeven. ik weet niet waar dit scherm naar voren kwam, heb gezocht bij alle items, maar kan dit niet vinden.

Verder heb ik nog geen veranderingen gemaakt, dus geen idee waar het gewijzigd moet worden. 

Link to comment
Share on other sites

Beste pdaalmeer,

 

Waarschijnlijk zat het dan nog in de cache van je webshop. Die kan je legen door te gaan naar Geavanceerde instellingen => Prestaties. Daar klikken op Cache legen rechts bovenin.

 

Je kan bijvoorbeeld ook je cache bij wijzigen van verschillende modules automatisch laten legen door daar "Template-compilatie" op "Hercompileer templates als de files zijn bijgewerkt" te zetten.

Edited by MARK-APP (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo Pdaalmeer,

 

Wellicht moet je nog even kijken naar de sitemap. Daar staat nog fabrikant en leverancier online.

http://stock2use.nl/index.php?controller=manufacturer

 

Wil je deze link's kwijt dan moet je die handmatig uit de template verwijderen.

 

Is nog gevuld met voorbeeld data.

 

Verder ook even kijken bij de CMS pagina's die hier staan, Home is ook iets wat aandacht nodig heeft.

 

Ziet er mooi uit en ook een goed idee.

 

Groeten Henk Wouda

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...