Ben04 Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 (edited) Hallo. Ik krijg de volgende foutmelding bij het uploaden van Exportpro.zip via de backoffice : "Er is een fout opgetreden tijdens het kopiëren van het archiefbestand naar de module map" Ik heb het ook al via FTP geprobeerd, alles staat bij mijn weten goed maar de module werkt niet.. kom hem ook niet tegen in de modulen in PS.. Is er misschien iemand met een vergelijkbaar probleem? Alvast bedankt BEN Oh ja, versie is 1.6.1.6 Edited September 1, 2016 by Ben04 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Beste Ben, Heb je de schrijf rechten van je module map waar ook de module in geplaatst is ook gecontroleerd? Als je namelijk niet naar die map kan schrijven dan kan dat het euvel zijn.Met vriendelijk groet,MARK-APP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben04 Posted September 1, 2016 Author Share Posted September 1, 2016 Hoi Mark. De rechten staan op 755 voor de module map en bestanden en 644 voor de mappen, dat is goed toch? (sorry maar ben geen techneut wat soms wel jammer is.. BEN Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 He Ben, De rechten die je op je mappen nodig hebt kunnen per hosting provider nog wel eens verschillen. Probeer anders even te experimenteren met de rechten op 775 en 777 en als het gelukt is zet de rechten dan weer terug op je eerdere instellingen. Dan weet je in ieder geval dat het daarna weer veilig is.Succes. Met vriendelijk groet,MARK-APP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben04 Posted September 1, 2016 Author Share Posted September 1, 2016 Hoi mark. Je raad opgevolgd en inderdaad geprobeerd en Yes! (normaal kan ik een module gewoon uploaden via de backoffice.. maar oké, het werkt! THANKS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 He Ben, Goed om te horen!Succes verder!Met vriendelijk groet,MARK-APP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts