Jump to content

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Ik ben sinds enige dagen doende met Prestashop en ik moet zeggen dat de mogelijkheden me best meevallen. Ik loop wel tegen een dingetje aan en dat is bij producten kun je combinaties aanmaken.
Ik heb dat voor een product gedaan, met ook de prijsconsequentie dat die dus verhoogd moet worden t.o.v. de standaard.

So far so good.

Als ik echter de site op actief zet om het te controleren, dan kan je wel de optie (combinatie) kiezen, maar de prijs wordt niet aangepast in het winkelblok dat dan naast het product staat. Als je vervolgens op "Voeg toe aan winkelwagen" klikt wordt alleen de standaard toegevoegd.

Dus ook in de uiteindelijke winkelwagen wordt de gekozen optie niet zichtbaar.

Ook werkt het [ - ][ + ] miet in het blok (wel in de winkelwagen).

 

Om te testen heb ik de test iDEAL-key van Mollie er op staan.

Je kan life (www.searadenshop.nl) kijken en kies dan voor de schildpadhanger..Zie de bijlage zoals ik het in Prestashop heb ingesteld.post-1304093-0-72263700-1472214104_thumb.jpg

 

Overigens nog een dingetje: het zwarte winkelwagenicoon rechtsboven zou ik graag willen vervangen, maar belangrijker: als je er op klikt wordt niet de winkelwagen getoond...Wellicht hangt dit samen met het bovenstaande,..als dat niet het geval is, maak ik wel een nieuw topic aan.

Edited by Duikert (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...