Jump to content

Oplevet fejl med vConnect modul?


Recommended Posts

Hej folkens

 

Er der nogle af jer, der har oplevet fejl med seneste version af vConnects alt-i-1 Post Nord modul?

 

Jeg oplever lidt problemer med, at den valgte leveringsadresse ikke vises i min backend - hvilket jeg reproducerer ved eks.

 

1. Første gang jeg opretter mig som kunde (ifm. Bestilling af en vare), vælger jeg et posthus/afleveringssted - dette afhentningssted vises korrekt på ordren i backend.

 

 

2. Hvis jeg senere opretter en ny ordre, på samme konto som jeg oprettede til at begynde med, men denne gang vælger et andet afhentningssted, så gemmes denne leveringsadesse ikke i backenden. I stedet fremgår der på ordren blot min faktureringsadresse og dernæst en linje, hvorpå der står ”undefined”.

 

 

Når jeg kigger i dropdown-listen over tidligere benyttede leveringsadresser for min kundekonto, fremgår begge adresser - men jeg skal jo lidt gætte mig frem til, hvilken kunden måske har ment, at denne specifikke ordre skal sendes til. ;)

 

 

Samtidig er står leveringsadresse til at være identisk med min faktureringsadresse på den ordrebekræftelse/faktura kunden får tilsendt, hvilket jo også skaber lidt forvirring.

Har skrevet til deres support, men kunne jo være, at der var andre der havde oplevet noget lign., og som måske havde løst det på en snedig måde. :)

Med venlige hilsner

Martin

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...