Jump to content

SSL/https på checkout sider


BresenHerning

Recommended Posts

Har forsøgt at søge men fandt ikke svar eller også ved jeg ikke hvad det hedder jeg præcis skal søge på,

 

Jeg har behov for en sikker forbindelse på checkout-siderne (når kunde befinder sig i kurv), hvordan gør jeg dette? Kan umiddelbart kun vælge hele shoppen eller intet. Der er tale om et gratis certifikat fra Lets Encrypt så denne del er der styr på.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du begrænse SSL til at være på betalingssiden, når al betaling foregår krypteret i forvejen??? Det giver ikke mening for mig. Hvis du skal gøre noget iht. Googles guidelines - som gælder, eller måske kommer til at gælde mht. rankeringer - det ved Google vidst ikke selv endnu - så skal du have SSL på alle sider i din shop og dermed ikke kun betalingssiden.

Dine betalinger er i forvejen krypteret, når du benytter en betalingsgateway, og Lets Encrypt virker ikke bare "out of the box" på diverse themes er min erfaring (hos Meebox). Så start med at afklare, hvad du vil opnå med din shop, før du blot installerer "fordi det måske nok er en god ting at gøre - og det er gratis"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...