Jump to content

Tempates od Caleydona


Bronikus

Recommended Posts

Jelikož vlákno uzamkl,
vložím svou odpověď sem:

Opravdu nejsem flustrovaný nějakou šablonou, napsal jsem jen svůj názor - to, že se ti to nelíbí, je ovšem logické! Nicméně bys neměl být tak stahovačný, názor bys měl přijímat a zároveň i vstřebávat, pokud tohle ti je cizí, tak budeš mít problém s akceptováním jmenované kritiky.

A pokud jde o nějakou "ponuku" z mé strany s moduly nebo templates, nejsem programátor, zabývám se provozem e-shopů, nikoliv programováním, takže nejdříve si provonej rozdíl mezi názorem nezaujatého čtenáře tvé ponuky - a případnou kritikou. Já tvojí práci nekritizuji, jen mám trochu jiný postoj k "dobrým" templates! Tyto jsou prostě jen prosté, jednoduché...

Nehledej v tom tedy nějaké špatné smyšlení - jinak je mi to jedno! ;-)

- původní vlákno zde: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/53684/hlavn_diskuze/profi_ablona__template_megastore

Link to comment
Share on other sites

Nic proti Bronikusi, ale podle mě nemáš právo tu šablonu hanit. A označovat ji za bazmek.
Je to jeho výrobek a nabízí jej za tolik, za kolik uzná za vhodné. Kupující jsou dospělí a svéprávní. Cena je daná a basta ber, nebo neber.
Já bych taky za nějakou čmáranici olejem nedal dvě mega, ale nebudu to před případnejma zájemcema hanit. Tobě by se taky nelíbilo, kdyby ti někdo odrazoval případný zákazníky.

Link to comment
Share on other sites

Pro pana designera a programatora Caleydona:

Jelikoz jsi to uzavrel taktez se vyjadrim zde i ja :) ... Tvoje vztahovacnost a urazlivost je opravdu komicka. Kazdopadne, jen jsem prirovnal praci grafiku a programatoru profiku od TemplateMonster a jejich ceny za sablony a Tvoje ceny za sablony. Jak se rika 100 lidi a 100 chuti. Jinak hledat mou praci nemusis ja se timto nezivim.

Jinak kdyz se kouknu na FREE sablony od DG.Crafta a Tvoji za 150€ tak neni co resit. :)

Link to comment
Share on other sites