Jump to content

Recommended Posts

Goedenavond,

 

Ik krijg meerdere keren achter elkaar een 400 - Bad Request melding wat erg vervelend is als je bezig bent hiermee. Komt dit nu specifiek door mijn browser of is dit een instelling die goed moet staan?

 

Root niveau aanwezig dus kan de server aanpassen hierop, voldoende resources aanwezig; 8 core met 32 GB RAM.

 

Alvast bedankt!

 

 

Exacte melding:

 

Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand.

Edited by erikkraijenoord (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen Erik,

 

Je zou eventueel kunnen proberen om debug mode aan te zetten. Dit kun je doen door op de ftp in het mapje config het bestand defines.inc.php te openen.

Verander op lijn 29 de tekst false naar true.

/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', false);
}

Wanneer je weer een 400 error krijgt, zie je als het goed is ook een foutmelding van de code. Ik hoop dat je hiermee verder kan.

Link to comment
Share on other sites

Goedemiddag Adeko,

 

Dit gebeurd vrij random, voornamelijk wel heel erg als ik producten of modules beheer, modules bijwerken was heel erg bijvoorbeeld.

Producten worden soms niet alle knoppen goed ingeladen en na een F5 kans op de 400 error of continu niet goed ingeladen.

 

Dit krijg ik ook in me console, alsof hij halverwege afbreekt want ze zijn verder wel bereikbaar wanneer ik de bestanden direct via browser benader.

Links heb ik even uitgeveegd omdat dit een ontwikkel omgeving is dus wil hem liever niet openbaar hebben.

Prestashop.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...