Jump to content

Prestashop dashboard niet in het Nederlands


zazoutotaal

Recommended Posts

Ik krijg de Prestashop dashboard/admin backend niet in het Nederlands te zien, maar in standaard Engels.

 

Ik heb onderstaande stappen al meerdere malen doorlopen, maar to nu toe geen Nederlandse vertaling te zien.

 

(Log in op het Dashboard van Prestashop. Klik op 'Localization'. Klik in de submenubalk op 'Localization'. Kies bij 'Configuration' achter 'Default Language' welke taal je als standaard instelt. Klik op 'Save'. Wanneer de taal die je wil gebruiken niet beschikbaar is, kunt je deze toevoegen middels de volgende stappen: Klik in het Dashboard op 'Preferences'. Klik in de submenubalk op 'Localization'. Achter 'Localization pack you want to import' kun je kiezen welk talenpakket je wil downloaden. Klik op 'Import'.)

 

Wat zou de oorzaak kunnen zijn.

 

Groetjes Silvio

Link to comment
Share on other sites

Beste Zazoutotaal,

 

Zou je eens kunnen inloggen in het dashboard en dan naar Administratie > Medewerkers kunnen gaan en vervolgens je account bewerken.

Hier kun je de taal wijzigen die je hebt ingesteld voor je account, verander deze naar Nederlands (Dutch).

 

Vergeet vervolgens niet de wijziging op te slaan d.m.v. de knop "opslaan" rechts onderin.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Adeko Team!

Link to comment
Share on other sites

Beste Akedo Team,

 

Dank je wel voor je support, maar ook dit is niet de oplossing voor mijn probleem.

Begrijp echt niet hoe dit kan, want volgens mij staat alles toch juist ingesteld.

 

Hopelijk dat iemand mij toch kan helpen.

 

Groetjes Silvio

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...