Jump to content

Emailtemplatewijziging wordt niet overgenomen


Bas_1981

Recommended Posts

Goedenavond allemaal,

 

dankzij dit forum al een hele hoop antwoorden weten te vinden, echter zit ik nu met een probleem waar ik het antwoord niet op heb kunnen vinden...

 

Ik had een emailtemplate gewijzigd door de HTML-file te bewerken en deze te uploaden. Deze wijziging is wel zichtbaar op de BO onder vertalingen->emailtemplates->bankwire, maar als ik vervolgens een testorder plaats, blijkt de wijziging niet zichtbaar te zijn in de email.

 

Ik heb de cache geleegd, maar dat gaf geen resultaat. Ook het terugzetten van de originele bankwire.html file werkt niet. In die file is de wijziging ongedaan gemaakt, echter in de BO blijft de oude wijziging zichtbaar (alsof de nieuwe file niet wordt ingelezen).

 

 

Ben ik nu iets vergeten? Hopelijk kan iemand mij helpen, raak redelijk gefrustreerd hier ;)

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

Bas

Link to comment
Share on other sites

Zojuist weer een uur getest en geprobeerd maar helaas nog zonder resultaat.

 

Heeft iemand een idee in welke hoe ik het eventueel kan gaan zoeken? Als ik het goed begrijp, dan wordt de email toch verzonden vanaf root\mails\nl\bankwire.php? Of komt dat ergens anders vandaan? Is er iets in de database dat ik aan moet passen?

 

Hopelijk kan iemand me helpen, dat zou ik erg waarderen!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...