Jump to content

Ændre tekst størrelse


Tinne

Recommended Posts

Hjesa

 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med hvor jeg ændre størrelsen på teksten på hele hjemmesiden, og ligeledes søgefeldet og kurv feltet.

 

Hvor ændre jeg også farver på siden?

 

Ja jeg er lidt grøn på dette punkt, men håber nu af ligevel der er en sød sjæl der vil hjælpe mig.

 

Go aften Tinne

Link to comment
Share on other sites

Okay prøver igen :-)

 

Jeg har Prestashop 1.6.0.14

 

Jeg vil gerne ændre nogle ting på min hjemmeside, men jeg ved ikke hvor henne jeg skal ændre udsende så som tekst (den er for stor på siden) Min kurv og søgefeltet vil jeg gerne ændre placering, størrelse og farve.

 

Ved godt det er simplet spørgsmål for jer, men det er det ikke for mig. Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal bruge koder til at ændre de ting jeg gerne vil? I så fald der skal bruges koder hvor skal jeg så sætte dem ind henne? Er det HTML CSS eller?

 

Håber der en der vil hjælpe mig. Her er min side så i kan se hvad det er jeg mener med at siden er for stor . www.sjøberg.dk

 

Vh Tinne

Link to comment
Share on other sites

Ja det er Bootstrap modulet. Det har jeg kigget på og redigeret nogle ting, men hvor finder jeg feks: farver på siden, tekst osv?

 

Farver skal rettes i css. Mht. at flytte rundt på moduler, skal du ændre i .tpl filer (dvs. ikke noget, du bør kaste dig ud i med mindre du har et vist kendskab til kode). Visse moduler kan flyttes, hvis der er et hook til at placere dem et andet sted. Det gælder ikke for kurv og søgefelt i Default-bootstrap. Du kan højest rykke lidt med den placering de har, hvis du retter i css. Dvs. du kan som udgangspunkt ikke tage et modul der sidder i header og flytte det til footer (blot for eksemplets skyld), uden at rette i kode.

 

Måske er du bedre tjent med at købe et færdigt theme, der opfylder dine behov uden ændringer?

 

Hvad mener du med tekstændringer? Shoppens tekster styres via oversættelserne, som du finder under Lokalisering - Oversættelser og hhv. Front office oversættelser og moduloversættelser.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...