Jump to content

Hjælp - Shop ikke længere tilgængelig


allog

Recommended Posts

Hej herinde

 

håber der er nogle der kan hjælpe mig.

ligepludselig fra den ene dag til den anden, er der masser af mine moduler der ikke virker længere, bla Quickpay. de findes heller ikke i backend under moduler mere.. de er bare væk.

Den kommer i backend med 3 fejl når jeg går i moduler

3 fejl 

  1. [autoupgrade] Fejl fundet i konfigurationsfil: Opening and ending tag mismatch: meta line 4 and head
  2. [autoupgrade] Fejl fundet i konfigurationsfil: Opening and ending tag mismatch: head line 3 and html
  3. [autoupgrade] Fejl fundet i konfigurationsfil: Premature end of data in tag html line 2

prøvede så at sætte min shop i "vedligeholdelse" mode for at se om jeg kunne finde nogle fejl, men kan bare ingenting nu.. og jeg kan ikke sætte min shop tilbage online igen, så den står fortsat i vedligeholdelse mode. også her kommer der fejl..

alt er ligepludselig død.. hvad sker der.?

 

det kom sig af at en kunde skrev at quickpay modulet ikke ville starte, der kom bare en rund cirkel der stod og snurede.

 

min shop hedder forresten horti.dk er der nogle der kan hjælpe..?

Link to comment
Share on other sites

opdatering...

kom til at tænke på jeg havde fået en mail fra min host udbyder om at de har opgraderet til PHP7

dette kan jeg midlertidig nedgradere til php5 igen, efter jeg gjorde det kunne jeg sætte shoppen tilbage online og kort betaling virker igen...

men mange moduler kan jeg stadigvæk ikke administrere i backend. og der kommer stadig fejl inde under moduler.

 

men alt andet lige er PHP5 kun midlertidig, så den vil på et tidspunkt komme op på PHP7 igen.. hvad skal der gøres for at prestashop fungerer derpå.?

det ser heller ikke ud til jeg kan få lov til at lave en auto upgrade.. den siger i hvert fald der ikke er nogle nyere opdateringer... :)

og jeg kører på version 1.6.0.9 så ved da i hvert fald der er nogle nyrere

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...