Jump to content

ADD TO CART (voeg toe aan winkelwagentje) button verdwenen


SanneB

Recommended Posts

Hoi allemaal,

De VOEG TOE AAN WINKELWAGENTJE-button is verdwenen op mijn shop.

Ik heb de catalogus modus gecheckt; die staat uit.

Aantal beschikbare producten is ingegeven en minimale bestelhoeveelheid staat op 1. 

Bij alle producten (50 stuks) is de button niet te zien.

 

Wie kan mij helpen?

Link to comment
Share on other sites

Cache legen al geprobeerd?

 

"Geavanceerde instellingen > Prestaties", "cache legen".

Gedaan & nu werkt de button!

 

Echter.... nu heb ik weer het probleem wat ik eerder ook had: de categorieen landen nu allemaal op een 404. Wat te doen?

Link to comment
Share on other sites

**

Ik vond ook de SEO Pretty module (dit is de enige SEO/url friendly module). Die heb ik nu uitgezet. Geen verschil. (Moet ik nu weer cache legen of faalt alles dan? Heb in Chrome incognito gecheckt- werkt niet)

De URL van een categorie leidt naar deze 404, wellicht kun je er iets mee:

[domein]/index.php?controller=404

Edited by SanneB (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

OK. 

Ondertussen probeer ik nog steeds Cache te legen. Kan niet op Configuratie Informatie komen via CMS, het blijft steken tijdens het laden (andere pagina's via CMS werken wel, heel raar). Is er een andere weg om cache te legen?

Link to comment
Share on other sites

Dank je voor je hulp.

Echter bij mij laadt die pagina niet via back-end. Ik wacht meer dan 10 minuten en kom dan op een blanco pagina uit. Ik ben nu via ftp de cache aan het legen. Even kijken of dat werkt!

Link to comment
Share on other sites

Daarmee bedoelde ik:

Via back-end via Geavanceerde Instellingen > Prestaties > Cache Legen.

Categorieen benader ik via de homepage inderdaad (top menu). Ook als ik de Categorie benader via het Filter-menu links in de shop krijg ik zelfde 404.

Link to comment
Share on other sites

@mdekker, ik hoop dat je dit nog leest.

Ik dacht andersom>>> je gaf aan dat de url nog steeds de ID's niet meeschiet.

Echter, als ik deze handmatig invoer in de URL, land ik ook op een 404.

(kijk maar eens: categorie Interieur heeft ID 15, maatwerk 16. Url is opgebouwd: www.SITE.com/nummer-naam dus: /15-interieur)

Hoe is dat te verklaren, want dat zou toch, uitgaande van bovenstaande redenatie, juist moeten zijn?

Link to comment
Share on other sites

Wow, wat een snelle reactie! Dank je.

 

Is er een andere weg behalve die via ftp map openzetten waar ik geen rechten voor heb? (Webbouwer heeft einde week tijd om dit op te pakken, zou fijn zijn als er nog iets te ontdekken is wat het proberen waard is)

Edited by SanneB (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

O ja nog 1 ding wat ik vergeten ben je voor te leggen>

Hoe is het te verklaren dat het product ' set van 4 rvs schroefjes' wel werkt en ook laadt en goed werkt? (Dit product zie je links op de site boven het filter van de shop omdat het een zgn Topverkoper is.

Link to comment
Share on other sites

Dat is een vraag waar ik je het antwoord schuldig op moet blijven. Normaliter werk ik wel in de ftp maar niet in dit type mappen. Geen ervaring mee; weet ook niet wat gebruikelijk is hiervoor eerlijk gezegd.

Link to comment
Share on other sites

Product dat wel laadt: als je naar de site gaat (url heb je als het goed is) en dan bovenin op een willekeurige categorie klikt, krijg je een 404. Ondanks die melding zie je wel links het filter voor de shop; o.a. prijs en dat soort zaken. Bovenaan dat filter zie je de Topverkoper; dat is het product dat heet; 'Set van 4 schroefjes rvs'. De link-opbouw van dat product is wel werkend ondanks de issues met die module. 

Of heeft dat te maken dat een product sowieso een andere link-opbouw heeft (zonder id)?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...