Jump to content

Problemer med visning i "Fremhævede varer" - tomme felter


Lærershop.dk

Recommended Posts

Hej

 

På lærershop.dk (indtil videre uden SSL) oplever jeg en rigtig dum fejl. I modulet "Varer der bliver vist på forsiden" - Fremhævede varer, bliver varerne vist med store mellemrum og ligger dermed hulter til bulter nedad siden... det virker som en css fejl, men "height" og "width" attributter er satte og jeg kan simpelthen ikke finde årsagen til det skubberi. Når jeg fører musen over en vare vil en anden vare bliver skubbet. 

 

Nogen der kan hjælpe? Andre der oplever det samme? 

 

 

post-1050490-0-39543200-1466708194_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej


 


På lærershop.dk (indtil videre uden SSL) oplever jeg en rigtig dum fejl. I modulet "Varer der bliver vist på forsiden" - Fremhævede varer, bliver varerne vist med store mellemrum og ligger dermed hulter til bulter nedad siden... det virker som en css fejl, men "height" og "width" attributter er satte og jeg kan simpelthen ikke finde årsagen til det skubberi. Når jeg fører musen over en vare vil en anden vare bliver skubbet. 


 


Nogen der kan hjælpe? Andre der oplever det samme? 


post-1050490-0-57991000-1466708471_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

lærershop.dk står til at bruge SSL og den er ikke konfigureret korrekt. Så dit link kan ikke ses.

Hej Prestafan 

 

Ja, jeg venter allerede i 2 måneder på at få mit SSL certifikat. Hvis du bruger Google Chrome, så kan du tilgå siden under avanceret og Fortsæt til usikkert websted. 

 

Det er lidt uheldigt, men det er p.t. sådan det er... øv... COMODO hænger meget i bremsen med dette SSL certifikat. 

Link to comment
Share on other sites

:unsure: Jeg har netop Meebox. Aldrig igen. Grunden til jeg købte det hos Meebox var netop at undgå installationsproblemer og bøvl, men det viser sig at være en kæmpe fejl. Meebox har enormt dyre SSL certifikater og supporten hold mig hen i næsten 2 måneder da de gav COMODO skylden....

 

Nå, men nu skal vi ikke snakke mere om SSL. :) 

 

Kan du se mit isotopfilter på forsiden? Og de lange gab imellem? Enormt frustrerende at jeg ikke kan finde en løsning til dette... 

Link to comment
Share on other sites

Oki du skal have set på din product-list.tpl et eller andet sted.

Hvad det præcist er i den kan jeg ikke sige uden at se filen.

ps. Som prestafan skriver så slå SSL fra indtil du har certifikatet, det er rent ud sagt for din egen skyld da min chrome ex gav mig en sikkerheds advarsel da jeg ville åbne siden (og det kan gå hen op påvirke din side i den lange løb )

Edited by mostlyharmless (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

i din product-list.tpl (hvis det er standard bootstrap)

Linje 204:

 

		{if $page_name != 'index'}
					<div class="functional-buttons clearfix">
						{hook h='displayProductListFunctionalButtons' product=$product}
						{if isset($comparator_max_item) && $comparator_max_item}
							<div class="compare">
								<a class="add_to_compare" href="{$product.link|escape:'html':'UTF-8'}" data-id-product="{$product.id_product}">{l s='Add to Compare'}</a>
							</div>
						{/if}
					</div>
				{/if}

Det er fra en virkende side, så tag en sammenligning.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...