Jump to content

Categorie laadt producten uit andere categorie


SanneB

Recommended Posts

Goedemorgen,

In mijn shop laden 3 categorieën de producten uit een andere categorie ("Maatwerk"). Dit terwijl er links in de filters wel juiste aantallen staan van de betreffende categorieen waar het niet goed gaat. Er is bijv een Categorie 'Custom' en die kent 26 producten maar als ik op die categorie klik vanuit het menu of het filter in de shop, laadt hij de categorie Maatwerk inclusief bijbehorende introductietekst en aantal producten (slechts 4).

Wat te doen?

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond,
Het legen van de cache heeft geen effect helaas. Althans, op dit moment krijg ik een 404 error op alle categorieën. Heb je enig idee wat te doen?

 

Deze pagina is niet beschikbaar

Het spijt ons, maar het webadres dat u hebt ingevoerd is niet langer beschikbaar.

Link to comment
Share on other sites

Het wordt er niet beter op... Het lijkt me het beste om eerst maar eens te proberen de boel weer aan de praat te krijgen.

 

Je kunt het beste starten met het deleten van of regenereren van .htaccess.

 

Als dat geen resultaat oplevert zou je de blocklayered module tijdelijk uit kunnen zetten.

 

Heb je ook een url?

Link to comment
Share on other sites

Allen, ik heb een bijzondere clue.....

Transip blijkt geen Presta shop te hosten. Had problemen met site bij ze gemeld en ook dat het om PS ging maar niemand die iemand meldde.... Zet nu back up over naar andere server. Hopelijk lost dit het op!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...