Temizoglu03 Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Hallo allemaal, Toen ik mijn artikelen op de shop heb geplaatst ging alles vlot met bestellen e.c.t ideal enzo ook geinstalleerd werkte goed maar nu heb ik een raar probleem, namelijk de bestelknop is nergens te vinden bij de artikelen? opeens staat die er niet meer. kan iemand mij helpen aub mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Hoi Temizoglu03, Het klinkt alsof de voorraad niet juist staat ingesteld, dit kan betekenen dat de voorraad 0 is en er dan niet meer besteld mag worden. Andere optie is dat de bestelknop alleen wordt weergegeven binnen een bepaalde groep in verband met bijvoorbeeld B2B dat er eerst een handmatige check moet worden uitgevoerd op het BTW nummer. Er zijn nog veel meer mogelijke instellingen in de backend van PrestaShop die dit zouden kunnen veroorzaken, maar wellicht dat dit al een belletje bij je doet rinkelen. Zo niet laat het dan even weten en probeer zo gedetailleerd mogelijk uit te leggen wat je al geprobeerd hebt en hoe de webshop geconfigureerd is. Dan proberen wij je zo spoedig mogelijk verder te helpen. Met vriendelijke groet, Het Adeko team! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duikert Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Of staat de shop in "katalogusmodus" dan is er ook geen bestelknop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts