Jump to content

Kors-försäljning modul hjälp


Recommended Posts

Kors-försäljnings modulen är lite för mycket på vissa sidor, så som i utcheckningen.

 

För att komma till betalningsalternativen så måste man scrolla neråt en bra bit och till och med gå förbi två rader med "Kunder som köpt denna produkt köpte också:" och så är rutorna alldeles för stora.

 

Så min fråga är då, hur kan jag plocka bort "Kunder som köpt denna produkt köpte också:" ifrån utcheckningen eller hur tar jag bort en rad med "Kunder som köpt denna produkt köpte också:" och göra den som är kvar mindre.

 

Just nu har jag fått plocka bort Kors-försäljningsmodulen helt för att det inte ska bli för klottrigt för kunderna.

post-1216803-0-80317400-1465283388_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jo, det har vi redan gjort. Men den är ju trevlig att ha på andra ställen till exempel i ajaxfönsteret som öppnar sig när man lagt en vara i varukorgen. Så tanken är att vi vill bara att den inte ska synas i utcheckningen men ska synas på alla andra ställen som den redan finns på.

Link to comment
Share on other sites

Hej Hästkällaren!

 

Gå till moduler och välj fliken positioner och bläddra i fliken till korsförsäljning.

 

Gå nu till din modul korsförsäljning och klicka längs ut på fliken med en pil se bifogad bild med röd markering.

 

Där skall det stå avkroka, och det är det du skall göra på dom ställen som du inte vill visa korsförsäljningen på.

 

Hälsningar

MacRoy

post-413956-0-24005700-1465387315_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Hästkällaren!

 

Gå till moduler och välj fliken positioner och bläddra i fliken till korsförsäljning.

 

Gå nu till din modul korsförsäljning och klicka längs ut på fliken med en pil se bifogad bild med röd markering.

 

Där skall det stå avkroka, och det är det du skall göra på dom ställen som du inte vill visa korsförsäljningen på.

 

Hälsningar

MacRoy

 

Hejsan,

 

Ja, det funkade vad härligt! Tack så jätte mycket!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...