Jump to content

Beoordeling van verkopers op marktplaats


Recommended Posts

Hallo,

weet iemand misschien een module die het mogelijk maakt om verkopers te beoordelen?  Het gaat om een marktplaats module. Hier zit wel per product een mogelijkheid, maar dan weet de koper nog niet hoe de verkoper is, na verkoop is het product weg.  Hoop dat iemand hier ook al ervaring mee heeft. Al een tijd gezocht, maar nog niets bruikbaar kunnen vinden.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Beste pdaalmeer,

 

Wij weten niet welke module jullie momenteel gebruiken, maar deze module staat het toe dat klanten reviews kunnen geven over individuele verkopers binnen de "marktplaats".

 

Hun omschrijven deze functie letterlijk als volgt: Customer can give reviews and ratings to seller.

 

We hopen dat dit jou weer een stapje dichter bij de oplossing kan brengen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Adeko team!

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de tip. We gebruiken de module van Webkul.  is een beetje lastige situatie omdat de verkopers niet bekend worden gemaakt van te voren. Hele module is al ingericht, dus overstappen is te veel van het goede.  

Moet dit maar opgeven denk ik, teveel zou er moeten gebeuren.

Edited by pdaalmeer (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bij deze module kunnen ook verkopers beoordeelt worden. Kost de helft van die hierboven genoemd wordt. Ik heb hem zelf ook, alleen gebruik ik hem (nog) niet

 

Knowband Marketplace

 

Overigens heeft Knowband ook regelmatig aanbiedingen met 30 - 50% korting(meestal in het weekend). Zo heb ik hem zelf ook aangeschaft, was voor $ 45,00 klaar.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...