Jump to content

Product Customization, Image file uploader - Array of images?


Recommended Posts

Greetings fellow PS'ers :)

Im working on my first prestashop and i still need to solve one thing. 

In my case it is bad usability. Some of my products is customizable where the user have to upload one or more images. 

At the moment one have to add a certain input of files fields, eg. 5 fields for 5 images. 

My question is: 

Is there a way to modify the cutsomifization block in products.tpl to ONE FILE UPLOADER can handle multiple images? An array ofc. 

In that case, what changes shall i make to what files? 


Sorry for my bad formulations. :) 

post-1125091-0-71294700-1463490848_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skriver du på engelsk i det danske forum? Hvis du vil skrive på engelsk er det bedst at gøre det i det engelske forum.

Link to comment
Share on other sites

Det må i undskylde, jeg havde postet det i det forkerte forum :) 

Jeg syns umiddelbart ikke der er et module der kan løse dette?

Omformulere lige problemet så: 

Når en kunde skal vedlægge et billede med file fields, så kan man på nuværende tidspunkt kun uploade ét billede pr file field. I min verden ser det ikke skønt ud med 10 file fields. 

Er der ingen der har en ide om hvilke filer der skal hives fat i og modificeres på? 

Link to comment
Share on other sites

Det må i undskylde, jeg havde postet det i det forkerte forum :) 

 

Jeg syns umiddelbart ikke der er et module der kan løse dette?

 

Omformulere lige problemet så: 

 

Når en kunde skal vedlægge et billede med file fields, så kan man på nuværende tidspunkt kun uploade ét billede pr file field. I min verden ser det ikke skønt ud med 10 file fields. 

 

Er der ingen der har en ide om hvilke filer der skal hives fat i og modificeres på? 

 

Man kan vende den om og sige: Hvis du skal spørge om, hvilke filer, der skal modificeres i, skal du nok ikke kaste dig ud i at kode det selv :-)

 

Når jeg søger på Google, finder jeg nemt en del moduler, eksempelvis:

 

https://mypresta.eu/modules/ordering-process/customer-files-upload.html - og i beskrivelsen står: "Upload form for customers is based on multiupload feature. What does it mean? It mean that your customers can upload many files at one time - they dont have to upload each file separately."

 

Det lyder da til at være dét du efterspørger?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...