Jump to content

Producten op homepage niet automatisch zichtbaar


Recommended Posts

Beste Prestashoppers,

 

Ik zit met een vraag waar ik niet echt een oplossing voor kan vinden.

Wij gebruiken Prestashop 1.6.1.5, wij hebben de multi store aanstaan en hebben op dit moment 1 lopende website.

 

Wij zijn bezig met de 2e website maar krijgen op de homepagina de producten niet automatisch zichtbaar. Wij gebruiken de tabs Nieuw binnen, Populair & Aanbiedingen zie afbeelding post-869039-0-46105600-1462977253_thumb.jpg

 

Als wij de website inladen, dan zijn de producten niet zichtbaar, klikken wij op nieuw binnen, dan verschijnen er gewoon producten. Hoe kan ik er voor zorgen dat als klant op de webshop komt, direct de producten onder tab Nieuw binnen zichtbaar zijn? post-869039-0-88940600-1462977322_thumb.jpg

 

Ik heb alles geprobeerd, de installatie module, herstellen module, cache geleegd maar niets lukt.

 

Alvast bedankt voor de antwoorden

 

Gr Jelte

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Al gevonden?....

Bij een product kun je ook aangeven waar deze getoont moet worden. Even uit m'n hoofd dacht ik bij assosiaties.

Je ziet daar een Home-map staan en iets erboven een + teken waarmee de "categorieboom" wordt uitgeklapt. Ja kan dan vinkjes zetten bij welke categorie het artikel getoond moet worden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...