Jump to content

Productstatus verwijderen


Recommended Posts

Dan zul je de templete moeten aanpassen (product.tpl).

 

Daar staat deze code (kan in jouw template net iets anders zijn), die je weg kunt halen:

{if $product->new}
	<span class="new-box">
	<span class="new-label">{l s='New'}</span>
	</span>
{/if}
Link to comment
Share on other sites

 

Dan zul je de templete moeten aanpassen (product.tpl).

 

Daar staat deze code (kan in jouw template net iets anders zijn), die je weg kunt halen:

{if $product->new}
	<span class="new-box">
	<span class="new-label">{l s='New'}</span>
	</span>
{/if}

Heb ik net gedaan. Alleen maakt het geen verschil. Ik merk echter nog wijzigingen bv ook aan CS Static module die worden doorgevoerd, hoewel ze in backoffice wel correct staan. Heb cache ook al leeg gemaakt. Enige idee?

Link to comment
Share on other sites

 

Heb ik net gedaan. Alleen maakt het geen verschil. Ik merk echter nog wijzigingen bv ook aan CS Static module die worden doorgevoerd, hoewel ze in backoffice wel correct staan. Heb cache ook al leeg gemaakt. Enige idee?

 

Voor je cache problemen heb ik niet echt een oplossing. Het kan zelfs een cache van je hosting provider zijn die niets met Prestashop te maken heeft.

 

Wat de "nieuw" betreft: let erop dat dat vaak meerdere keren in de code staat. Even een tekst-search naar "new". En product.tpl is uiteraard alleen voor de product pagina. Voor de categorie pagina heb je product.list.tpl.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dan zul je de templete moeten aanpassen (product.tpl).

 

Daar staat deze code (kan in jouw template net iets anders zijn), die je weg kunt halen:

{if $product->new}
	<span class="new-box">
	<span class="new-label">{l s='New'}</span>
	</span>
{/if}

Heb ik net gedaan. Alleen maakt het geen verschil. Ik merk echter nog wijzigingen bv ook aan CS Static module die worden doorgevoerd, hoewel ze in backoffice wel correct staan. Heb cache ook al leeg gemaakt. Enige idee?

 

cache probleem voor andere zaken lijkt opgelost maar dit lukt nog niet. Is dus een ander probleem. Als ik het op een andere plaats weghaal, verdwijnen alle productpagina's wegens fout in de code.

Link to comment
Share on other sites

Heb je de juiste file op de juiste locatie? Dus bv. themes/default-bootstrap/product.tpl

Als je een andere thema hebt dan default-bootstrap, vervang het dan met de naam van jouw thema.

 

Bij mij ziet de code er zo uit (regel 225 ongeveer):

			{if !$product->is_virtual && $product->condition}
			<p id="product_condition">
				<label>{l s='Condition:'} </label>
				{if $product->condition == 'new'}
					<link itemprop="itemCondition" href="https://schema.org/NewCondition"/>
					<span class="editable">{l s='New product'}</span>
				{elseif $product->condition == 'used'}
					<link itemprop="itemCondition" href="https://schema.org/UsedCondition"/>
					<span class="editable">{l s='Used'}</span>
				{elseif $product->condition == 'refurbished'}
					<link itemprop="itemCondition" href="https://schema.org/RefurbishedCondition"/>
					<span class="editable">{l s='Refurbished'}</span>
				{/if}
			</p>
			{/if}

Eerste zin betekent: als het geen virtueel product betreft en er is een productstatus geselecteerd, doe dan... [rest van de code laat dan de productstatus zien].

 

Je kunt bovenstaand stukje code verwijderen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...