Jump to content

Indsætte dankort logo


zkagen

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg skal have skiftet visa og paypal logo ud med dankort og edankort.

Jeg kan godt se, at modules/Betalingslogo blok v0.1 - er installeret, men der er ingen mulighed for at rette i den.

Hvordan skifter man betalingskort logo ud?

På forhånd tak for hjælpen .-)

Link to comment
Share on other sites

Det er ret meget lige til hvis du spørger mig :) Noget helt andet er at jeg har arbejdet en del med optimering af siden, og har en teori om at blandet den blok får folk til at tænke for meget når de er på siden. Jeg har derfor indarbejdet det mere naturligt i indkøbskurven, hvilken jeg kraftigt kan anbefale :)

Når jeg nu har bragt emnet frem så har jeg også en kraftig teori om at en synlig login funktionen gør at nogen tænker at man skal være kunde/have en bruger for at handle der, og derfor smutter igen uden at kigge yderligere på siden, da det simpelthen er for besværligt at fylde i kurven for at prøve det af (hvis de nu ender med ikke at kunne købe noget).

Hvis der er nogen der har interesse for den slags så kan jeg kraftigt anbefale jer at hente/lytte til det gratis podcast der er med benjamin gundgård på thomas rosenstands hjemmeside http://www.thomas-rosenstand.dk/konverteringsoptimering-med-benjamin-gungaard

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...