Jump to content

[LØST] Ændring af knap-placering


Recommended Posts

Hej

 

Jeg har netop kastet mig ud i at opsætte en webshop med PrestaShop, men på min 1-page check out side, synes jeg ærlig talt, at knapperne for gæste-check out og oprettelse af ny bruger sidder alt for skævt ift. hinanden.

 

Jeg forstår selvfølgelig, at der er noget tekst over knappen til oprettelse af konto, hvilket presser selve knappen ned - men er der nogle af jer, der har fået held til at flytte knappen til gæste-check out ned (enten ved at tilføje tekst under gæste-knappen eller måske bare linjeskift), så den står nogenlunde på linje med den anden knap (se evt. vedhæftede screenshot for bedre forståelse)? 

post-1236229-0-76051600-1460665524_thumb.jpg

Edited by MartinPersson (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det kan ikke lade sig gøre at flytte den ene knap, uden at flytte den anden (nemt), med mindre man laver ændringer i templaten og definerer den ene knap separat og styler denne. Begge knapper bruger #order-opc .opc-button - og derfor vil styling gælde dem begge.

 

At lave linjeskift for at tvinge den ene knap ned, er ikke en god løsning - og det vil sikkert heller ikke flugte præcist alligevel.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...