Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb even een vraagje; ik heb attributen toegevoegd aan de webshop (kleur)

Dit werkt goed, maar het wordt nu weergegeven op de webshop als kleur (en dan grijs en wit blokje, zie atachement)

Nu is het lichtgrijsblokje "alle kleuren behalve wit" en wit blokje" witte verf"

Kan ik de tekst ook aanpassen zodat duidelijk is dat blokje 1 alle kleuren is, en blokje 2 wit?

 

Verder is de helft nog in het Engels, ik heb een template gekocht via prestashop shop. Kan ik dit via een bestand o.i.d. vertalen, zonder alles handmatig per regel te moeten doen? 

post-1181922-0-22708600-1460369434_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Dag collega,

 

Als je kiest voor kleurblokjes dan is dat ook die kleur. Ik denk dat je beter voor een uitklapmenu kunt kiezen waarin je de klant de keuze geeft tussen wit of kleur. De kleurvakjes zijn eigenlijk alleen handig als je bv een product in een paar kleuren hebt, bv wit, zwart, en groen. Het is voor een consument niet te begrijpen dat grijs alle kleuren zijn, ook al zou je dat erbij zetten. Je kan overigens de tekst die verschijnt als je met de muis over het blokje gaat wel aanpassen. Maar wees je er van bewust dat een klant op internet lui is, en alles kant en klaar wil hebben. Ga niet van jezelf uit, maar laat iemand meekijken die er GEEN verstand van heeft. ZO kom je op de beste ideeen.

 

Als je een leeg tekstvak wil waar de klant een kleurnummer in kan vullen dan zal je dat moeten laten maken. Dat is er niet standaard. 

 

Als het aangekochte thema niet (of deels) vertaald is, zal je zelf de aanvullende vertaling moeten maken. Veel werk, maar dan heb je ook iets anders dan standaard. Voordeel is ook dat je dan je eigen tekst kan maken.

Link to comment
Share on other sites

Als je een leeg tekstvak wil waar de klant een kleurnummer in kan vullen dan zal je dat moeten laten maken. Dat is er niet standaard. 


In het product menu kun je onder "Aanpassingen" een vrij tekstveld toevoegen.


 


Als het aangekochte thema niet (of deels) vertaald is, zal je zelf de aanvullende vertaling moeten maken. Veel werk, maar dan heb je ook iets anders dan standaard. Voordeel is ook dat je dan je eigen tekst kan maken.


Je kunt de nl.php van de default theme kopieren. Daarna valt de hoeveelheid vertaalwerk best mee.


Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...